Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Kassettspiller skrev (1 minutt siden):

Men jeg håper ikke dette er tilfelle for ham. Det kan være mange årsaker til at familiemedlemmer ikke tar kontakt og kanskje kan relasjonen fikses!

Cassidy Tvillingene sier at av og til så gir familiemedlemmer bare faen, det er trist.:cry::cry: Men den harde fakta er bare sånn dessverre.:yes::yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene sier at av og til så gir familiemedlemmer bare faen, det er trist.:cry::cry: Men den harde fakta er bare sånn dessverre.:yes::yes:

Ja, men jeg håper virkelig at det ikke er tilfellet.

Noen ganger kan det være verdt å prøve å snakke om dette, for kanskje er det bare en stor misforståelse.

Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (2 minutter siden):

Ja, men jeg håper virkelig at det ikke er tilfellet.

Noen ganger kan det være verdt å prøve å snakke om dette, for kanskje er det bare en stor misforståelse.

Men Cassidy Tvillingene tenker at det er opp til @Maskinfører om han vil ta kontakt med de familiemedlemmene eller ikke, for av og til kan det være altfor vondt å rippe opp i ting.:yes::yes:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Men Cassidy Tvillingene tenker at det er opp til @Maskinfører om han vil ta kontakt med de familiemedlemmene eller ikke, for av og til kan det være altfor vondt å rippe opp i ting.:yes::yes:

En prøver jo @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) men de virker bare ikke interesserte kun seg og sitt så 😀😀

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

Men Cassidy Tvillingene tenker at det er opp til @Maskinfører om han vil ta kontakt med de familiemedlemmene eller ikke, for av og til kan det være altfor vondt å rippe opp i ting.:yes::yes:

Jeg regner med at han vet dette og kan vurdere situasjonen. Av og til kan det være vanskelig å se fra andre sitt perspektiv.

Om han ikke ønsker råd, er det greit om han sier ifra. Jeg skulle ønske at det hele var en misforståelse, siden tanten ellers ble beskrevet som snill av pappaen hans.

Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (2 minutter siden):

Jeg regner med at han vet dette og kan vurdere situasjonen. Av og til kan det være vanskelig å se fra andre sitt perspektiv.

Om han ikke ønsker råd, er det greit om han sier ifra. Jeg skulle ønske at det hele var en misforståelse, siden tanten ellers ble beskrevet som snill av pappaen hans.

Cassidy Tvillingene synes at sånne familiegreier kan være veldig vanskelige og kompliserte, for når man gir råd, så kan man fort tråkke uti et minefelt selv om rådene våre var ment i beste mening.:yes::yes:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at sånne familiegreier kan være veldig vanskelige og kompliserte, for når man gir råd, så kan man fort tråkke uti et minefelt selv om rådene våre var ment i beste mening.:yes::yes:

Ja, det kan dessverre være tilfelle. Da velger jeg heller å støtte dem i stedet for å gi råd nå, med mindre de ber om det.

Håper ikke jeg ødela for deg @Maskinfører!❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (1 minutt siden):

Ja, det kan dessverre være tilfelle. Da velger jeg heller å støtte dem i stedet for å gi råd nå, med mindre de ber om det.

Håper ikke jeg ødela for deg @Maskinfører!❤️

Cassidy Tvillingene tenker nok at det går bra, men vi tenker at mye av dette her er bedre å snakke om på PM enn i trådene.🥰🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (Akkurat nå):

Det kan det nok være. :yes:

For Cassidy Tvillingene tenker at det kan være lurt å være litt forsiktig med hva vi skriver i trådene, for av og til kan det være brukere som kommer innom trådene bare for å lage kvalme og bråk, og noen av dem leter etter tråder på hele forumet hvor de kan komme innom å lage dårlig stemning i.:yes::yes:

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden):

For Cassidy Tvillingene tenker at det kan være lurt å være litt forsiktig med hva vi skriver i trådene, for av og til kan det være brukere som kommer innom trådene bare for å lage kvalme og bråk, og noen av dem leter etter tråder på hele forumet hvor de kan komme innom å lage dårlig stemning i.:yes::yes:

Sånt kan dessverre komme av mange ting. Men siden @Maskinfører er ganske åpen om livet sitt her, så vurderte jeg at det var innenfor.

Jeg har heldigvis ikke sett det når jeg har vært innom forumet, men jeg skal huske på dette fremover siden dere har mer erfaring! ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (1 minutt siden):

Sånt kan dessverre komme av mange ting. Men siden @Maskinfører er ganske åpen om livet sitt her, så vurderte jeg at det var innenfor.

Jeg har heldigvis ikke sett det når jeg har vært innom forumet, men jeg skal huske på dette fremover siden dere har mer erfaring! ❤️

Cassidy Tvillingene har erfart at sånt skjer oftere på KG enn her på Diskusjon, men det har også skjedd her noen ganger.:yes::yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...