Maskinfører Skrevet 20. september Forfatter Del Skrevet 20. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Tuss! Enig Tuss ❤️❤️❤️😻😻😻 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Maskinfører skrev (2 minutter siden): Takk i like måte ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. september Forfatter Del Skrevet 20. september Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Det kan være lett å glemme hvordan andre har det. Håper du kan få mer kontakt med dem fremover, fordi du fortjener å ha noen som bryr seg om deg!❤️ Ja det kan det ja man kan jo alltids håpe men ser mørkt ut den veien takk ja jeg gjør jo det ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Maskinfører skrev (1 minutt siden): Enig Tuss ❤️❤️❤️😻😻😻 😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. september Forfatter Del Skrevet 20. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): 😻😻 😻😻 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Maskinfører skrev (5 minutter siden): Enig Tuss ❤️❤️❤️😻😻😻 Flott katt! Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. september Forfatter Del Skrevet 20. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Maskinfører skrev (Akkurat nå): 😻😻 Cassidy Tvillingene synes at Tuss er så nydelig og søt.😻😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.😻😻 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja det kan det ja man kan jo alltids håpe men ser mørkt ut den veien takk ja jeg gjør jo det ❤️ Av og til kan det være at man må kontakte dem, fordi dem ikke kontakter deg. ❤️ Nå vet jeg ikke hva slags kontakt dere har hatt eller hvorfor dem ikke kontakter deg, men skulle tro dem ville svart deg. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. september Forfatter Del Skrevet 20. september Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Av og til kan det være at man må kontakte dem, fordi dem ikke kontakter deg. ❤️ Nå vet jeg ikke hva slags kontakt dere har hatt eller hvorfor dem ikke kontakter deg, men skulle tro dem ville svart deg. Ja sånn er det hele tiden 2 av disse er mine naboer ☹️ ja aner ikke ❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. september Forfatter Del Skrevet 20. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.😻😻 Ja vi også 😻😻 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. september Forfatter Del Skrevet 20. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at Tuss er så nydelig og søt.😻😻 Ja han er det Tussete god varm og snill 😻😻 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Av og til kan det være at man må kontakte dem, fordi dem ikke kontakter deg. ❤️ Nå vet jeg ikke hva slags kontakt dere har hatt eller hvorfor dem ikke kontakter deg, men skulle tro dem ville svart deg. Cassidy Tvillingene vet alt om familiemedlemmer som gir totalt faen, vi har trossalt to foreldre som gir totalt faen i oss. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja vi også 😻😻 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja han er det Tussete god varm og snill 😻😻 Cassidy Tvillingene synes at det er fint at du og Tuss har hverandre.🥰🥰😻😻 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja sånn er det hele tiden 2 av disse er mine naboer ☹️ ja aner ikke ❤️ Da ville jeg prøvd å besøke dem. Kanksje dem tror du vil være alene? 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene vet alt om familiemedlemmer som gir totalt faen, vi har trossalt to foreldre som gir totalt faen i oss. Men jeg håper ikke dette er tilfelle for ham. Det kan være mange årsaker til at familiemedlemmer ikke tar kontakt og kanskje kan relasjonen fikses! Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. september Forfatter Del Skrevet 20. september Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Da ville jeg prøvd å besøke dem. Kanksje dem tror du vil være alene? Ja nei disse skal jeg ikke besøke 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. september Forfatter Del Skrevet 20. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er fint at du og Tuss har hverandre.🥰🥰😻😻 Ja det er det 🥰 🥰 😻 😻❤️❤️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja nei disse skal jeg ikke besøke 😀 Hvorfor ikke?❤️ (Er greit om du ikke vil svare på dette!) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå