Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (24 minutter siden):

Ja fin serie det ❤️❤️

 

Maskinfører skrev (24 minutter siden):

Det er bra 😋😋

 

Maskinfører skrev (23 minutter siden):

Ja var det 😭😭❤️❤️

 

Maskinfører skrev (22 minutter siden):

I dag er det 13 år siden du sovnet inn verdens beste mamma hvil i fred ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️

Cassidy Tvillingene tenker på deg og på Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (36 minutter siden):

I dag er det 13 år siden du sovnet inn verdens beste mamma hvil i fred ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️

Kjære @Maskinfører!

Så utrolig trist at du mistet din mor som ung. Hun var sikkert utrolig snill og ydmyk! Jeg er sikker på at hun ville vært stolt over alt du har oppnådd i livet ditt.

Jeg skulle ønske du hadde fått mer støtte fra slekten din. Sender deg en stor klem!❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (8 minutter siden):

Kjære @Maskinfører!

Så utrolig trist at du mistet din mor som ung. Hun var sikkert utrolig snill og ydmyk! Jeg er sikker på at hun ville vært stolt over alt du har oppnådd i livet ditt.

Jeg skulle ønske du hadde fått mer støtte fra slekten din. Sender deg en stor klem!❤️

Tusen takk det varmer @Kassettspiller ❤️ ja det var det ☹️ ja hun var veldig snill ja det tror jeg hun ville vært ❤️ ja det skulle jeg også ønske at jeg fikk men de tenker nok ikke på det dessverre ☹️❤️ det var en god klem @Kassettspiller ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (10 minutter siden):

Tusen takk det varmer @Kassettspiller ❤️ ja det var det ☹️ ja hun var veldig snill ja det tror jeg hun ville vært ❤️ ja det skulle jeg også ønske at jeg fikk men de tenker nok ikke på det dessverre ☹️❤️ det var en god klem @Kassettspiller ❤️

Det kan være lett å glemme hvordan andre har det. Håper du kan få mer kontakt med dem fremover, fordi du fortjener å ha noen som bryr seg om deg!❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...