Kassettspiller Skrevet 18. september Rapporter Del Skrevet 18. september Maskinfører skrev (56 minutter siden): Ja 😀😀 ✝️? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. september Rapporter Del Skrevet 18. september Hjelp var tom for cola jo hadde cola 8 til 9 flasker ikke kalde hadde glass cola da trøtt 😢 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. september Rapporter Del Skrevet 18. september Maskinfører skrev (1 time siden): Det er bra ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. september Rapporter Del Skrevet 18. september Kassettspiller skrev (5 minutter siden): ✝️? Jeg å er kristen …. Å ser de døde sett pappa onkel mormor gutt unge ved senga sett gammel mann vet ikke om er en hjelper sett jesus hørt en demon ved senga hørte hunden min døde onkel sett en død katt unge så noe stort mitt i stua hva det var vet jeg var redd i første i dag nei ikke sier jeg er under opplæring klarsynt ja 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 18. september Rapporter Del Skrevet 18. september MR SPEED skrev (20 minutter siden): Jeg å er kristen …. Å ser de døde sett pappa onkel mormor gutt unge ved senga sett gammel mann vet ikke om er en hjelper sett jesus hørt en demon ved senga hørte hunden min døde onkel sett en død katt unge så noe stort mitt i stua hva det var vet jeg var redd i første i dag nei ikke sier jeg er under opplæring klarsynt ja Høres ut som unike opplevelser! Men finnes mange retninger innenfor kristendommen, så er spennende å høre hva folk mener om forskjellige ting og sine opplevelser!😃 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september Kassettspiller skrev (1 time siden): ✝️? Ja 😀✝️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 18. september Rapporter Del Skrevet 18. september Maskinfører skrev (3 timer siden): Ja 😀✝️ Gratulerer 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september Kassettspiller skrev (31 minutter siden): Gratulerer Tusen takk ✝️😋 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 18. september Rapporter Del Skrevet 18. september Maskinfører skrev (30 minutter siden): Tusen takk ✝️😋 Kan du mye om rør @Maskinfører? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september Kassettspiller skrev (1 time siden): Kan du mye om rør @Maskinfører? En del 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 18. september Rapporter Del Skrevet 18. september Maskinfører skrev (39 minutter siden): En del 😀 Takk, da vet jeg hvem jeg skal spørre 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. september Rapporter Del Skrevet 18. september Maskinfører skrev (6 timer siden): Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september Kassettspiller skrev (20 minutter siden): Takk, da vet jeg hvem jeg skal spørre Ja det gjør du 😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. september Rapporter Del Skrevet 18. september Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 18. september Rapporter Del Skrevet 18. september Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja det gjør du 😋 ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. september Rapporter Del Skrevet 18. september Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en godseptemberkveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. september Rapporter Del Skrevet 18. september Kassettspiller skrev (18 minutter siden): Takk, da vet jeg hvem jeg skal spørre Spør han her i stedet å broren hans Mario & Lugisi begge er rørleggere 😝😜👇 Du vet hvem de er hvis ja ok bra nei de er i et verdens beste spill SUPER MARIO 64 ❤️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå