Kassettspiller Skrevet 17. september Rapporter Del Skrevet 17. september MR SPEED skrev (3 minutter siden): Katta lette på Google.no Tuss vet hva jeg heter? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. september Rapporter Del Skrevet 17. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Tuss vet hva jeg heter? GhostbusterS tlf nr finner man på Google Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. september Rapporter Del Skrevet 17. september MR SPEED skrev (2 minutter siden): Katta lette på Google.no 😻😻🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 17. september Rapporter Del Skrevet 17. september MR SPEED skrev (3 minutter siden): GhostbusterS tlf nr finner man på Google Tuss vet nok det også😂 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. september Rapporter Del Skrevet 17. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Tuss vet hva jeg heter? Jeg fant gmailen til en her i diskusjon.no på Google h—-N hadde ikke sagt det til meg er smil spør @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 17. september Rapporter Del Skrevet 17. september MR SPEED skrev (4 minutter siden): Jeg fant gmailen til en her i diskusjon.no på Google h—-N hadde ikke sagt det til meg er smil spør @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Men hvem bruker sitt fulle ekte navn på gmail? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. september Rapporter Del Skrevet 17. september Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Tuss vet hva jeg heter? 😱😱🤣🤣👍👍 MR SPEED skrev (2 minutter siden): Jeg fant gmailen til en her i diskusjon.no på Google h—-N hadde ikke sagt det til meg er smil spør @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 👨🦰👩🦰👍👍 MR SPEED skrev (2 minutter siden): GhostbusterS tlf nr finner man på Google 👻👻🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. september Rapporter Del Skrevet 17. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Men hvem bruker sitt fulle ekte navn på gmail? Cassidy Tvillingene vet om noen som bruker sine fulle navn på Gmail. Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 17. september Rapporter Del Skrevet 17. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene vet om noen som bruker sine fulle navn på Gmail. Trodde ofte det var ofte falsk. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. september Rapporter Del Skrevet 17. september Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Trodde ofte det var ofte falsk. Cassidy Tvillingene har en kompis som vi av og til snakker med på Gmail, han bruker sitt fulle navn både fornavnet og etternavnet.😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. september Rapporter Del Skrevet 17. september MR SPEED skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene Digger Legobildene du poster her Speedy.♥️♥️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 17. september Rapporter Del Skrevet 17. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene har en kompis som vi av og til snakker med på Gmail, han bruker sitt fulle navn både fornavnet og etternavnet.😊😊 Ja, det er opp til hver om dem vil bli "avslørt". Selv fant jeg ut om en person takket være et bilde dem la ut. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. september Rapporter Del Skrevet 17. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Ja, det er opp til hver om dem vil bli "avslørt". Selv fant jeg ut om en person takket være et bilde dem la ut. Cassidy Tvillingene tenker at da kan du sende personen en epost og skrive: You`re Busted.🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 17. september Rapporter Del Skrevet 17. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker at da kan du sende personen en epost og skrive: You`re Busted.🤣🤣👍👍 Har ikke hjerte til det og har heller ikke e-posten til personen. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september Kassettspiller skrev (56 minutter siden): Går ikke det til statskassen? Regner med at det blir brukt til mye annet. Det går nok til lønna deres ellers ville de ikke vært så hipne når de ikke rykker ut når det ikke dreier seg om penger ? 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene mente godtirsdag, men det gikk litt fort i svingene for oss.😉😉 Ja 😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. september Rapporter Del Skrevet 17. september Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Har ikke hjerte til det og har heller ikke e-posten til personen. Cassidy Tvillingene bare tøyset litt med deg der.😉😉🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. september Rapporter Del Skrevet 17. september Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja 😉😉 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå