Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Trippelure skrev (15 minutter siden): Da jeg var 4-5 år gammel var dette veldig tøft 😎 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar MR SPEED skrev (Akkurat nå): Tilbud nå Cassidy Tvillingene bare Digger den Originale Grandiosa.🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene bare Digger den Originale Grandiosa.🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕 Nei bedre dyre pizza den her er GOOD 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Nei Cassidy Tvillingene spiser bare den Originale når det kommer til Grandiosa. De andre synes vi er fy fy.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Nei Cassidy Tvillingene spiser bare den Originale når det kommer til Grandiosa. De andre synes vi er fy fy.👨🦰👩🦰 Nå da CC❤️❤️ 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Cassidy Tvillingene sier nei takk til begge disse to vi. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Så de frista da ha ha ha pepperoni pizza CC 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Lage pizza selv du dere bestemmer GOOD natt 😄😄 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Cassidy Tvillingene har Hjemmelaget Pepperonipizza som vår favorittpizza.🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har Hjemmelaget Pepperonipizza som vår favorittpizza.🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕 YEAH YEAH YEAH YEAH I LIKE IT NOOOOOO I LOVE IT ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😵💫 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar MR SPEED skrev (1 minutt siden): YEAH YEAH YEAH YEAH I LIKE IT NOOOOOO I LOVE IT ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😵💫 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Hjemmelaget pizza er sikkert veldig bra. Ville jeg fått det til? heheh 🙄 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Delvis skrev (2 minutter siden): Hjemmelaget pizza er sikkert veldig bra. Ville jeg fått det til? heheh 🙄 Cassidy Tvillingene har troen på deg, vi gjetter at du får det til.👨🦰👩🦰👍👍 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. januar Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar Onkel_Stewart skrev (På 24.1.2024 den 1:17 AM): Erru sjuk, @Maskinfører? Ta deg en konjakk og hvil deg godt, kompis. ❤️ Ja ble ett glass cognac 😀 kompis ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. januar Rapporter Del Skrevet 26. januar Cassidy Tvillingene synes at det er hyggelig og koselig å se deg her @Maskinfører🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. januar Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar trn100 skrev (På 22.1.2024 den 9:43 PM): Har egentlig tvillingene lov til å være her, helt alene med en maskinfører, så sent? 😮 Jada det har de 😉 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. januar Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar trn100 skrev (På 22.1.2024 den 9:57 PM): Heldigvis så virker han ganske grei da, og så lenge dere er eldre, om enn til sammen Bare vær forsiktige! 😉 Jada jeg er grei 😉 er 35 år ja 😉 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. januar Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar leticia skrev (På 23.1.2024 den 10:50 PM): Hei Tenkte bare å stikke innom for å si at jeg håper det går bra med alle i tråden. Men så ser jeg at maskinfører skriver at det ikke går så bra. Det var dumt. Håper du får en god natt søvn @Maskinfører og kan få bedre dager framover ❤️. Takk takk ❤️ vil ta noen år detta om kveldene sitter jeg bare hjemme fra 2016-2023 var jeg hos pappa fra 17:00-22:15 sånn tar jo tid ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. januar Rapporter Del Skrevet 26. januar Maskinfører skrev (2 minutter siden): Jada det har de 😉 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Jada jeg er grei 😉 er 35 år ja 😉 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå