Maskinfører Skrevet 16. september Forfatter Del Skrevet 16. september Kassettspiller skrev (10 minutter siden): Tuss liker nok å være i hus hele dagen! Ja 😻😻 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. september Forfatter Del Skrevet 16. september Tuss 😻😻😻🥰🥰🥰❤️❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. september Del Skrevet 16. september Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Det høres slitsomt ut. Cassidy Tvillingene synes ikke det.😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. september Del Skrevet 16. september Maskinfører skrev (2 minutter siden): Tuss 😻😻😻🥰🥰🥰❤️❤️❤️ 😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. september Forfatter Del Skrevet 16. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Cassidy Tvillingene synes ikke det.😊😊 Det er bra 😀😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. september Forfatter Del Skrevet 16. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): 😻😻 😻😻 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. september Del Skrevet 16. september Maskinfører skrev (1 minutt siden): 😻😻 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det er bra 😀😀 Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 16. september Del Skrevet 16. september (endret) Maskinfører skrev (1 time siden): Tuss 😻😻😻🥰🥰🥰❤️❤️❤️ Åååå så søt!!! Nå har jeg blitt bortskjemt med mange kattebilder! Tuss ligger der som sjefen og ååå!❤️❤️ Endret 16. september av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. september Del Skrevet 16. september Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Åååå så søt!!! Nå har jeg blitt bortskjemt med mange kattebilder! Tuss ligger der som sjefen og ååå!❤️❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. september Del Skrevet 16. september Kassettspiller skrev (6 timer siden): Da finner Tuss nok ikke meg. Hvis ikke han ser meg gå rundt da. Du er så søt da du er i kødde humør da ❤️👉😍👉🤪😛😝 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 16. september Del Skrevet 16. september Maskinfører skrev (11 timer siden): De skulle vi i såfall beholde 😻😻 Men da blir det mange å kastrere etterpå, ellers blir dere de gale folkene med 40 katter 😁 Maskinfører skrev (10 timer siden): Ja det er det 😻😻 sitter bare og venter på en passende en fra @Tussi 😻😻 🥰 skulle gjerne gjort der, men vi er veldig "nazi" på at kattene skal få lov å gå ut.... Maskinfører skrev (10 timer siden): Ja men har litt lyst på Leif 😻 Leif er nyyydelig, men siden de andre hadde navn på O fikk jeg beskjed om å gi han også, nå heter han Odd Maskinfører skrev (10 timer siden): Da skal jeg sjekke 😀😀 hehe han er søt men er ikke min 😻 er @Tussi sin men jeg ønsker meg den 😻😻 ❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. september Forfatter Del Skrevet 16. september Kassettspiller skrev (7 timer siden): Åååå så søt!!! Nå har jeg blitt bortskjemt med mange kattebilder! Tuss ligger der som sjefen og ååå!❤️❤️ Ja det er søtt ❤️❤️ ja bortskjemthet er bra ❤️ ❤️ og han sjefer ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. september Forfatter Del Skrevet 16. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 timer siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Det er bra ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. september Del Skrevet 16. september MR SPEED skrev (2 timer siden): Du er så søt da du er i kødde humør da ❤️👉😍👉🤪😛😝 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Det er bra ❤️ ❤️ Tussi skrev (1 time siden): Men da blir det mange å kastrere etterpå, ellers blir dere de gale folkene med 40 katter 😁 🥰 skulle gjerne gjort der, men vi er veldig "nazi" på at kattene skal få lov å gå ut.... Leif er nyyydelig, men siden de andre hadde navn på O fikk jeg beskjed om å gi han også, nå heter han Odd ❤️ Cassidy Tvillingene ønsker dere en godmandag.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 16. september Del Skrevet 16. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godmandag.♥️♥️ Ønsker deg og alle andre også en god mandag 🥰 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 16. september Del Skrevet 16. september @MR SPEED: liker de fleste som du skrev opp, men kjenner ikke alle navnene. Kanskje vi har lik smak? Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. september Forfatter Del Skrevet 16. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godmandag.♥️♥️ Godmandag ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 16. september Del Skrevet 16. september MR SPEED skrev (6 timer siden): Du er så søt da du er i kødde humør da ❤️👉😍👉🤪😛😝 Jeg låner Tuss!🥰 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 16. september Del Skrevet 16. september Maskinfører skrev (3 timer siden): Ja det er søtt ❤️❤️ ja bortskjemthet er bra ❤️ ❤️ og han sjefer ❤️❤️ Tuss er sjef, fordi han i all hemmelighet styrer firmaet til onkelen din! 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. september Forfatter Del Skrevet 16. september Kassettspiller skrev (58 minutter siden): Tuss er sjef, fordi han i all hemmelighet styrer firmaet til onkelen din! Ja han er sjefen i firmaet stemmer det 😻😻 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå