Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Håper ikke det Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Er jeg utenfor feil hus? Uffda Ja 😀 hvor er du da ?.😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja det håper jeg også 🥰 🥰 ❤️❤️ Ja for Cassidy Tvillingene savner våre forumvenner som ikke er her.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Ja for Cassidy Tvillingene savner våre forumvenner som ikke er her.♥️♥️ Ja ☹️☹️❤️❤️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja 😀 hvor er du da ?.😀 Utenfor et rødt hus 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Ja for Cassidy Tvillingene savner våre forumvenner som ikke er her.♥️♥️ Ja❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Utenfor et rødt hus Såpass ja 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Mitt er Hvitt 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Såpass ja 😀 hahaha 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): hahaha Ja 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 16. september Rapporter Del Skrevet 16. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Mitt er Hvitt 😀 Nå må jeg lete etter en sølvgrå bil og julestjerne i det ene vinduet. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 16. september Rapporter Del Skrevet 16. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja 😀 Lommelykt er undervurdert! 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september Kassettspiller skrev (8 minutter siden): Lommelykt er undervurdert! Ja 😀 er du i Telemark nå eller ? 😀 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 16. september Rapporter Del Skrevet 16. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja 😀 er du i Telemark nå eller ? 😀 Jeg bor i "nærheten" av deg. Så ja 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Jeg bor i "nærheten" av deg. Så ja Ja 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september Kassettspiller skrev (11 minutter siden): Nå må jeg lete etter en sølvgrå bil og julestjerne i det ene vinduet. Åssen biler da ? 😀 Julestjerne har jeg ikke ☹️☹️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 16. september Rapporter Del Skrevet 16. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja 😀 Nei nå er jeg i Vestfold? 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 16. september Rapporter Del Skrevet 16. september Maskinfører skrev (2 minutter siden): Åssen biler da ? 😀 Julestjerne har jeg ikke ☹️☹️ Sa ikke du at julestjernen lyste ennå? Hadde du ikke en knust nisse på veien også? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Sa ikke du at julestjernen lyste ennå? Hadde du ikke en knust nisse på veien også? Nei er borte vekk den 😀 joda men er en stund siden det nå den er kastet 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Nei nå er jeg i Vestfold? Du er det ja 😀 hvor i Vestfold ? 😀 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå