Kassettspiller Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja nå det men detta blir på kvelden 😀 AC lageret mitt maler også så det må jeg skifte i helgen 😀 Å ja 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september MR SPEED skrev (5 minutter siden): https://www.dagens.no/dyr/ti-ting-du-ikke-visste-om-kattens-samliv Dette får nok @Maskinfører lese 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september TheDarkSycamore - SCM skrev (8 minutter siden): Det er det jeg tenker skal være med søndags streamen min. Jo flere som velger jo mer spennende blir det. Cassidy Tvillingene er glade for at du vil dele streamen din med oss.🎮🎮🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Maskinfører skrev (5 minutter siden): Jo det er moderator som er ute etter meg jeg ble utestengt etter å ha skrevet i min private dagbok Ble du utestengt for noe du sa i dagboken? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (10 minutter siden): Er flere AB som ikke blir beskyttet, men vanskelig å se hvem som blir tatt bort takket være at dem er "anonyme". Ja Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september @Kassettspiller, @Maskinfører, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). Hvor lenge jeg gidder og streame, varierer veldig. Noen ganger streamer jeg i 15 minutter, halv time, 45 minutter, 1 time, 3 timer, osv. Så lenge jeg orker. 🎮🎮 Fredagen, er kjent for korte streamer. Lørdagen, da streamer jeg spill som jeg liker. Bytter spill når jeg har nådd 28 videoer i hoved spillelisten til det spillet jeg spiller. Søndagen, der får folket bestemme hva slags spill de vil at jeg skal streame. 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Ble du utestengt for noe du sa i dagboken? Jeg mistenker det ja den kom opp i dette diskuterer vi nå sånn som jeg på diskusjon men dette ordnet de uten å utestenge meg eller advare meg de endret bare i programmet så denne tråden ikke kommer opp i hva diskuterer vi nå ? 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Dette får nok @Maskinfører lese Ja skal lese den 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der. Tror det jeg også. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Ble du utestengt for noe du sa i dagboken? Cassidy Tvillingene vet om flere av våre forumvenner på KG som har blitt tatt av moderatorene for ting de har skrevet i dagbøkene sine. Det har de fortalt oss på PM. Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Maskinfører skrev (4 minutter siden): Jeg mistenker det ja den kom opp i dette diskuterer vi nå sånn som jeg på diskusjon men dette ordnet de uten å utestenge meg eller advare meg de endret bare i programmet så denne tråden ikke kommer opp i hva diskuterer vi nå ? 😀 Hæ? Du utestenger ikke deg for at tråden din er populær. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Tror det jeg også. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): @Kassettspiller, @Maskinfører, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). Hvor lenge jeg gidder og streame, varierer veldig. Noen ganger streamer jeg i 15 minutter, halv time, 45 minutter, 1 time, 3 timer, osv. Så lenge jeg orker. 🎮🎮 Fredagen, er kjent for korte streamer. Lørdagen, da streamer jeg spill som jeg liker. Bytter spill når jeg har nådd 28 videoer i hoved spillelisten til det spillet jeg spiller. Søndagen, der får folket bestemme hva slags spill de vil at jeg skal streame. Ja forstår det 😀 da vet vi lengden 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Hæ? Du utestenger ikke deg for at tråden din er populær. På Diskusjon nei 😀 KG usikker Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene vet om flere av våre forumvenner på KG som har blitt tatt av moderatorene for ting de har skrevet i dagbøkene sine. Det har de fortalt oss på PM. Dagbøker behandles likt som andre tråder, men aner ikke hva som fikk brukerene utestengt. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): @Kassettspiller, @Maskinfører, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). Hvor lenge jeg gidder og streame, varierer veldig. Noen ganger streamer jeg i 15 minutter, halv time, 45 minutter, 1 time, 3 timer, osv. Så lenge jeg orker. 🎮🎮 Fredagen, er kjent for korte streamer. Lørdagen, da streamer jeg spill som jeg liker. Bytter spill når jeg har nådd 28 videoer i hoved spillelisten til det spillet jeg spiller. Søndagen, der får folket bestemme hva slags spill de vil at jeg skal streame. Cassidy Tvillingene liker alltid å følge med på streamen din på søndager. Det føler vi er en fin avslutning på uken.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): På Diskusjon nei 😀 KG usikker Dem gjør nok ikke det på KG. Gir ikke mening. Kan hende at dem tar ned tråden for kort periode hvis det publiseres mye på kort tid, fordi dem mistenker spam. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Dagbøker behandles likt som andre tråder, men aner ikke hva som fikk brukerene utestengt. Det er sånt som dette som forsterker mistanken til Cassidy Tvillingene om at moderatorene på KG bare tar brukere de selv misliker. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Dem gjør nok ikke det på KG. Gir ikke mening. Kan hende at dem tar ned tråden for kort periode hvis det publiseres mye på kort tid, fordi dem mistenker spam. Jo de gjør nok det 😀 nei de vet jo at det er oss Her har jeg vært siden 21 Desember 2022 1 Beskjed fra Moderator av 26 Juni 0 Advarsler Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Det er sånt som dette som forsterker mistanken til Cassidy Tvillingene om at moderatorene på KG bare tar brukere de selv misliker. Hva var de skrev egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå