Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå):

Kass, du kan også få lov til og velge spill til søndag streamen min, hvis du vil. Jeg deler som oftest en liten del av spillhylla min eller hele spillhylla mi i søndags stream tråden min. Man kan velge et spill hvilken som helst dag til den dagen. Man trenger ikke og gjøre det hver lørdag, som jeg oftest gir beskjed om neste spill til søndagen. Som @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) gjorde for noen poster siden. 🤗

Cassidy Tvillingene liker at flere enn bare oss velger spill, for da blir det mer spennende på søndagene.:thumbs::thumbs:

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden):

Kass, du kan også få lov til og velge spill til søndag streamen min, hvis du vil. Jeg deler som oftest en liten del av spillhylla min eller hele spillhylla mi i søndags stream tråden min. Man kan velge et spill hvilken som helst dag til den dagen. Man trenger ikke og gjøre det hver lørdag, som jeg oftest gir beskjed om neste spill til søndagen. Som @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) gjorde for noen poster siden. 🤗

Jeg kan veldig lite om spillene, men jeg kan velge når jeg får sett noe av det. 😊

Spill jeg spilte var Minecraft, så jeg har ganske begrenset kunnskap på dette området. :p

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden):

Cassidy Tvillingene vet at AB er venner med moderatorer og administratorer på KG, for de blir heletiden beskyttet. Vi vet at noen moderatorer har sine favorittbrukere på KG.😉😉

Er flere AB som ikke blir beskyttet, men vanskelig å se hvem som blir tatt bort takket være at dem er "anonyme".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...