Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Kass, du kan også få lov til og velge spill til søndag streamen min, hvis du vil. Jeg deler som oftest en liten del av spillhylla min eller hele spillhylla mi i søndags stream tråden min. Man kan velge et spill hvilken som helst dag til den dagen. Man trenger ikke og gjøre det hver lørdag, som jeg oftest gir beskjed om neste spill til søndagen. Som @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) gjorde for noen poster siden. 🤗 Cassidy Tvillingene liker at flere enn bare oss velger spill, for da blir det mer spennende på søndagene. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): Kass, du kan også få lov til og velge spill til søndag streamen min, hvis du vil. Jeg deler som oftest en liten del av spillhylla min eller hele spillhylla mi i søndags stream tråden min. Man kan velge et spill hvilken som helst dag til den dagen. Man trenger ikke og gjøre det hver lørdag, som jeg oftest gir beskjed om neste spill til søndagen. Som @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) gjorde for noen poster siden. 🤗 Jeg kan veldig lite om spillene, men jeg kan velge når jeg får sett noe av det. 😊 Spill jeg spilte var Minecraft, så jeg har ganske begrenset kunnskap på dette området. Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ut å montere 3 Ballofix ventiler i kveld da samt skjøte sammen 2 stk rør da Men du må jo hvile før jobb. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (10 minutter siden): @TheDarkSycamore - SCM hvorfor har du ikke bruker på KG? 😊 Har ikke så stor interesse for KG. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): Har ikke så stor interesse for KG. Skjønner, men noe av underforumene er ganske greie (synes jeg). 😁 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Jeg kan veldig lite om spillene, men jeg kan velge når jeg får sett noe av det. 😊 Spill jeg spilte var Minecraft, så jeg har ganske begrenset kunnskap på dette området. Det er lov det. ☺️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): Cassidy Tvillingene vet at AB er venner med moderatorer og administratorer på KG, for de blir heletiden beskyttet. Vi vet at noen moderatorer har sine favorittbrukere på KG.😉😉 Er flere AB som ikke blir beskyttet, men vanskelig å se hvem som blir tatt bort takket være at dem er "anonyme". Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker at flere enn bare oss velger spill, for da blir det mer spennende på søndagene. Det er det jeg tenker skal være med søndags streamen min. Jo flere som velger jo mer spennende blir det. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Spennende Artikkel dette https://steigan.no/2024/09/nettleie-som-melkeku/ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (13 minutter siden): Men du må jo hvile før jobb. Ja nå det men detta blir på kvelden 😀 AC lageret mitt maler også så det må jeg skifte i helgen 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden): Cassidy Tvillingene frykter at moderatorene på KG prøver å bli kvitt deg fra KG, siden de har utestengt deg til 18. november, for det var sånn de utestengte Entern også før de kastet han ut. Ja det tipper jeg også ja vet det ☹️☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (20 minutter siden): Håper å se henne her også. Ja 😀😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Maskinfører skrev (1 minutt siden): Spennende Artikkel dette https://steigan.no/2024/09/nettleie-som-melkeku/ 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (1 time siden): Men det går an å se om det er dame eller mann. https://www.dagens.no/dyr/ti-ting-du-ikke-visste-om-kattens-samliv Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (21 minutter siden): Ja, men da er nok ikke det en moderator som er ute etter deg. Tror det er folk som rappoterer deg for avsporing og andre ting. Jo det er moderator som er ute etter meg jeg ble utestengt etter å ha skrevet i min private dagbok Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (25 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det tipper jeg også ja vet det ☹️☹️ Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig urettferdig.☹️☹️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig urettferdig.☹️☹️ Ja er det ☹️☹️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja er det ☹️☹️ Cassidy Tvillingene er så enige.☹️☹️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå