Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden):

Jeg streamer både på fredag, lørdag og søndag. ☺️😃 Her er streame trådene mine.

 

For Fredag og Lørdag:

 

For Søndagen:

 

Jeg kjenner ikke til KG, så det kan ikke jeg si noe om det.

 

Den er grei dere. ☺️👍
 

 

Så søt katt du har Maskin.
 

Da skal jeg sjekke 😀😀 hehe han er søt men er ikke min 😻 er @Tussi sin men jeg ønsker meg den 😻😻

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kassettspiller skrev (2 minutter siden):

Men de følger nok reglene sine. For hvis ikke hadde du vært utestengt for lenge siden, hvis de virkelig ønsket det.

Har 4 utestengelser jeg den ene ble slettet samme dag som jeg ble utestengt igjen hadde 1 Fra 1 Christina82 1 fra Matas 2 fra Rhodiola tror det var Matas som som ble sletta så har totalt 4 stk  

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Har 4 utestengelser jeg den ene ble slettet samme dag som jeg ble utestengt igjen hadde 1 Fra 1 Christina82 1 fra Matas 2 fra Rhodiola tror det var Matas som som ble sletta så har totalt 4 stk  

Ja, men da er nok ikke det en moderator som er ute etter deg. Tror det er folk som rappoterer deg for avsporing og andre ting.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Har 4 utestengelser jeg den ene ble slettet samme dag som jeg ble utestengt igjen hadde 1 Fra 1 Christina82 1 fra Matas 2 fra Rhodiola tror det var Matas som som ble sletta så har totalt 4 stk  

Cassidy Tvillingene frykter at moderatorene på KG prøver å bli kvitt deg fra KG, siden de har utestengt deg til 18. november, for det var sånn de utestengte Entern også før de kastet han ut.:yes::yes:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (12 minutter siden):

:thumbs:

Kass, du kan også få lov til og velge spill til søndag streamen min, hvis du vil. Jeg deler som oftest en liten del av spillhylla min eller hele spillhylla mi i søndags stream tråden min. Man kan velge et spill hvilken som helst dag til den dagen. Man trenger ikke og gjøre det hver lørdag som jeg oftest gir beskjed om neste spill til søndagen. Som @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) gjorde for noen poster siden. 🤗

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...