Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Men det går an å se om det er dame eller mann. Ja det gjør det sikkert men jeg har ingen planer om å grafse han i skrittet han vasker seg selv 😋 😻 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Er den kastrert? Det er mye mulig 😻😻 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det gjør det sikkert men jeg har ingen planer om å grafse han i skrittet han vasker seg selv 😋 😻 Nei, men det er vel best å vite i tilfelle dem kan ende opp med å få kattunger? 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Det er mye mulig 😻😻 Håper det. Med mindre du vil ha kattunger da.. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (3 minutter siden): ❤️ ♥️♥️ Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Bare vær forsiktig når du kommer tilbake, slik at du ikke blir utestengt igjen. Cassidy Tvillingene tror ikke at det har så mye å si om man er forsiktig eller ikke, for vi mistenker at moderatorene på KG tar brukere de selv misliker. Maskinfører skrev (6 minutter siden): Det er bra ❤️ ❤️ Det synes Cassidy Tvillingene også.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Håper det. Med mindre du vil ha kattunger da.. Heter Pontiac så er vel ett guttenavn det ? 😻😻 men katteunger er koselig det pappa hadde 5 unger og+mor var koselig der 😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Nei, men det er vel best å vite i tilfelle dem kan ende opp med å få kattunger? De skulle vi i såfall beholde 😻😻 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): ♥️♥️ Cassidy Tvillingene tror ikke at det har så mye å si om man er forsiktig eller ikke, for vi mistenker at moderatorene på KG tar brukere de selv misliker. Det synes Cassidy Tvillingene også.♥️♥️ Ja ❤️❤️😻😻😀😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Maskinfører skrev (5 minutter siden): Heter Pontiac så er vel ett guttenavn det ? 😻😻 men katteunger er koselig det pappa hadde 5 unger og+mor var koselig der 😻😻 Er det ikke bedre å hjelpe hjemløse katter istedenfor? 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Maskinfører skrev (5 minutter siden): De skulle vi i såfall beholde 😻😻 Jo, men er bedre å hjelpe kattunger som er hjemløse nå. 😖 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja ❤️❤️😻😻😀😀 Cassidy Tvillingene sier akkurat det samme.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (7 minutter siden): Er det ikke bedre å hjelpe hjemløse katter istedenfor? Kassettspiller skrev (7 minutter siden): Er det ikke bedre å hjelpe hjemløse katter istedenfor? Man kan gjøre det også neste pus blir en hjemløs en Pontiac var også hjemløs 😻😻 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Man kan gjøre det også neste pus blir en hjemløs en Pontiac var også hjemløs 😻😻 Så lenge kattungene får et godt hjem så klager jeg ikke. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (7 minutter siden): Jo, men er bedre å hjelpe kattunger som er hjemløse nå. 😖 Ja det er det 😻😻 sitter bare og venter på en passende en fra @Tussi 😻😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Maskinfører skrev (1 minutt siden): Man kan gjøre det også neste pus blir en hjemløs en Pontiac var også hjemløs 😻😻 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Så lenge kattungene får et godt hjem så klager jeg ikke. Ikke jeg heller de får det godt hos meg spiser for 67 kroner på 2 dager Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): 👨🦰👩🦰👍👍 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det er det 😻😻 sitter bare og venter på en passende en fra @Tussi 😻😻 Skal du få en ny katt? 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ikke jeg heller de får det godt hos meg spiser for 67 kroner på 2 dager Godt med mat! Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september @Maskinfører men du trenger ikke å vente på katt fra Tussi. Det finnes nok fosterkatter i nærheten som trenger et hjem nå. 😍 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå