Trippelure Skrevet 24. januar Rapporter Del Skrevet 24. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Og jeg snur meg omkring med hopp og sprett og spring 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. januar Rapporter Del Skrevet 24. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Og jeg snur meg omkring med hopp og sprett og spring 🐶🥰 Cassidy Tvillingene skjønner at den sangen har blitt en hit her på Diskusjon nå.😉😉 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 24. januar Rapporter Del Skrevet 24. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene skjønner at den sangen har blitt en hit her på Diskusjon nå.😉😉 Ja, det er en superduperMEGAhit 🐶🥰🥳 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. januar Rapporter Del Skrevet 24. januar Nesten navnet pådro ps3 spill @Trippelure Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 24. januar Rapporter Del Skrevet 24. januar (endret) Hurra for deg som fyller nytt år Ja deg vil vi gratulere Alle i ring om kring deg vi står og se når vi vil masjere Bukke nikke neije snu oss omkring Danse for deg med hopp å sprett og spring Ønsker deg av hjerte alle gode ting Så si meg så hva vil du mere Gratulere Høyt våre flagg vi svinger hurra Ja nå vil vi riktig feste Dagen er din og dagne er bra For du er den aller beste Se deg om i ringen hvem du vil ta Dans en liten dans med den du helst vil ha Vi vil alle sammen svinge oss så glad For en av oss skal bli den neste Til og feste Skrevet av den eminente Margrethe Munthe 🥳 Endret 24. januar av Trippelure 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. januar Rapporter Del Skrevet 24. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Hurra for deg som fyller nytt år Ja deg vil vi gratulere Alle i ring om kring deg vi står og se når vi vil masjere Bukke nikke neije snu oss omkring Danse for deg med hopp å sprett og spring Ønsker deg av hjerte alle gode ting Så si meg så hva vil du mere Gratulere Høyt våre flagg vi svinger hurra Ja nå vil vi riktig feste Dagen er din og dagne er bra For du er den aller beste Se deg om i ringen hvem du vil ta Dans en liten dans med den du helst vil ha Vi vil alle sammen svinge oss så glad For en av oss skal bli den neste Til og feste Er en som er jo jo se her Super Rub 'a' Dub ❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. januar Rapporter Del Skrevet 24. januar Trippelure skrev (5 minutter siden): Ja, det er en superduperMEGAhit 🐶🥰🥳 Ja det har Cassidy Tvillingene forstått.🤣🤣🥰🥰 Trippelure skrev (1 minutt siden): Hurra for deg som fyller nytt år Ja deg vil vi gratulere Alle i ring om kring deg vi står og se når vi vil masjere Bukke nikke neije snu oss omkring Danse for deg med hopp å sprett og spring Ønsker deg av hjerte alle gode ting Så si meg så hva vil du mere Gratulere Høyt våre flagg vi svinger hurra Ja nå vil vi riktig feste Dagen er din og dagne er bra For du er den aller beste Se deg om i ringen hvem du vil ta Dans en liten dans med den du helst vil ha Vi vil alle sammen svinge oss så glad For en av oss skal bli den neste Til og feste 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. januar Rapporter Del Skrevet 24. januar MR SPEED skrev (Akkurat nå): Er en som er jo jo se her Super Rub 'a' Dub ❤️❤️❤️❤️ 🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 24. januar Rapporter Del Skrevet 24. januar MR SPEED skrev (Akkurat nå): Er en som er jo jo se her Super Rub 'a' Dub ❤️❤️❤️❤️ Ga du meg en liks nå @MR SPEED? Du får ingen av meg da, for jeg lovte deg å ikke gi deg noen på 1mnd. Og da skal du bygge lego-traktor hvis jeg lar vær å gi deg liks på 1 mnd 😅🐶🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. januar Rapporter Del Skrevet 24. januar Husker det spillet særlig det var gratis veldig bra 😃😃 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 24. januar Rapporter Del Skrevet 24. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Ja det har Cassidy Tvillingene forstått.🤣🤣🥰🥰 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Den er over 100år gammel, første gang trykket i 1911, og fortsatt kjempepopulær 🤩 Så den har virkelig fortjent tittelen superduperMEGAhit 😁🥳🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. januar Rapporter Del Skrevet 24. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Ga du meg en liks nå @MR SPEED? Du får ingen av meg da, for jeg lovte deg å ikke gi deg noen på 1mnd. Og da skal du bygge lego-traktor hvis jeg lar vær å gi deg liks på 1 mnd 😅🐶🥰 Takk tussen takk lover bilder et det jevel skapet i hånd leddet null liks fra @Trippelure ❤️❤️😃😃😍😍😄😄😎😎 lover bilder de kommer men nå nei Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. januar Rapporter Del Skrevet 24. januar Sier riktig GOOD natt til brukere her 😃😃 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 24. januar Rapporter Del Skrevet 24. januar MR SPEED skrev (1 minutt siden): Takk tussen takk lover bilder et det jevel skapet i hånd leddet null liks fra @Trippelure ❤️❤️😃😃😍😍😄😄😎😎 lover bilder de kommer men nå nei Slapp av, jeg skal ikke kreve bilder før til jul da 😆🎅 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 24. januar Rapporter Del Skrevet 24. januar MR SPEED skrev (1 minutt siden): Sier riktig GOOD natt til brukere her 😃😃 God natta! Håper du får sove godt og drømme no' flott 🍀🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. januar Rapporter Del Skrevet 24. januar MR SPEED skrev (5 minutter siden): Husker det spillet særlig det var gratis veldig bra 😃😃 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. januar Rapporter Del Skrevet 24. januar Trippelure skrev (4 minutter siden): Den er over 100år gammel, første gang trykket i 1911, og fortsatt kjempepopulær 🤩 Så den har virkelig fortjent tittelen superduperMEGAhit 😁🥳🥰 Det er Cassidy Tvillingene helt enige i.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. januar Rapporter Del Skrevet 24. januar Trippelure skrev (29 minutter siden): Ga du meg en liks nå @MR SPEED? Du får ingen av meg da, for jeg lovte deg å ikke gi deg noen på 1mnd. Og da skal du bygge lego-traktor hvis jeg lar vær å gi deg liks på 1 mnd 😅🐶🥰 Nei det gjorde jeg se her fredag i forumet TRAKTOR 👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. januar Rapporter Del Skrevet 24. januar MR SPEED skrev (10 minutter siden): Nei det gjorde jeg se her fredag i forumet TRAKTOR 👍👍 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. januar Rapporter Del Skrevet 25. januar Hvis jeg ble døpt Tor skulle jeg brukt TrakTor som kallenavn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå