Kassettspiller Skrevet 14. september Del Skrevet 14. september Maskinfører skrev (7 minutter siden): Ja 😀😀 Dra hjem Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 14. september Del Skrevet 14. september Maskinfører skrev (7 minutter siden): Nei men det blir kanskje 😀 Kakkelovn? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. september Del Skrevet 14. september Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Hvorfor og hvem skal jeg gifte meg med nå? Meg Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. september Forfatter Del Skrevet 14. september Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Kakkelovn? Nei Kombikamin 😀 maken til min 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 14. september Del Skrevet 14. september MR SPEED skrev (8 minutter siden): Meg Var det ikke slik at jeg skulle gifte meg med @Maskinfører for en stund siden?😌 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 14. september Del Skrevet 14. september Maskinfører skrev (7 minutter siden): Nei Kombikamin 😀 maken til min 😀 Aldri sett før 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. september Forfatter Del Skrevet 14. september Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Aldri sett før Nei er vel fra 1978 den til høyre har du parafin renner og til venstre vedfyring 😀 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 14. september Del Skrevet 14. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Nei er vel fra 1978 den til høyre har du parafin renner og til venstre vedfyring 😀 Farg den rosa😍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. september Forfatter Del Skrevet 14. september Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Var det ikke slik at jeg skulle gifte meg med @Maskinfører for en stund siden?😌 Mye mulig det 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. september Forfatter Del Skrevet 14. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Farg den rosa😍 Nei ☹️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 14. september Del Skrevet 14. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Nei ☹️ Den ligner på et skap. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. september Forfatter Del Skrevet 14. september Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Den ligner på et skap. Ja det gjør det 😀😀 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 14. september Del Skrevet 14. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det gjør det 😀😀 Tuss kommer til å elske den! 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. september Del Skrevet 14. september Kassettspiller skrev (12 minutter siden): Farg den rosa😍 Pink lady ? Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 14. september Del Skrevet 14. september MR SPEED skrev (4 minutter siden): Pink lady ? Eple? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. september Del Skrevet 14. september Maskinfører skrev (28 minutter siden): Nei Kombikamin 😀 maken til min 😀 Sånn har sett i virkeligheten husker ikke når år eller hvem Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Eple? Nei GRESE 1 film 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 14. september Del Skrevet 14. september MR SPEED skrev (5 minutter siden): Sånn har sett i virkeligheten husker ikke når år eller hvem Nei GRESE 1 film Å ja. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. september Del Skrevet 14. september Maskinfører skrev (20 minutter siden): Nei ☹️ Flott jente @Kassettspiller 👍👍 1 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 14. september Del Skrevet 14. september MR SPEED skrev (4 minutter siden): Flott jente @Kassettspiller 👍👍 Hadde @Maskinfører hørt på alle mine råd, så hadde hele huset vært rosa. 😆 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. september Del Skrevet 14. september Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Hadde @Maskinfører hørt på alle mine råd, så hadde hele huset vært rosa. 😆 Ha ha tenk da hadde det blitt for mye for @Maskinfører da rosa er fint Lila å da 😁 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå