Maskinfører Skrevet 13. september Forfatter Del Skrevet 13. september Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Å ja😅 Jeg har ventet lenge med og få lov og kommentere deg, Kass. ☺️😃🥴 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Det gjør det ja 😀 Hvordan var jobben? 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): Jeg har ventet lenge med og få lov og kommentere deg, Kass. ☺️😃🥴 Stemmer det. @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) og @Maskinfører har alltid vært på forveien!😂 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september Maskinfører skrev (4 minutter siden): Får Tuss fredagsgodt (dyr kattemat)? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september Du er vår egen Reodor Felgen @Maskinfører 👍👍👍👍 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september MR SPEED skrev (3 minutter siden): Du er vår egen Reodor Felgen @Maskinfører 👍👍👍👍 Ikke bare vår, men han er selveste Reodor Felgen!🤯 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Ikke bare vår, men han er selveste Reodor Felgen!🤯 Da må han lage il tempo gigante har 2 i flå klypa samlingen min den her 2 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. september Forfatter Del Skrevet 13. september MR SPEED skrev (34 minutter siden): Du er vår egen Reodor Felgen @Maskinfører 👍👍👍👍 Ja jeg er det 👍👍👍👍😀😀😀😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. september Forfatter Del Skrevet 13. september Kassettspiller skrev (38 minutter siden): Får Tuss fredagsgodt (dyr kattemat)? Ja det gjør han 😀😀😻😻 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. september Forfatter Del Skrevet 13. september Kassettspiller skrev (39 minutter siden): Stemmer det. @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) og @Maskinfører har alltid vært på forveien!😂 Ja de har det 😻😻 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. september Forfatter Del Skrevet 13. september Kassettspiller skrev (41 minutter siden): Hvordan var jobben? Ja var bra den 😀 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september Maskinfører skrev (24 minutter siden): Ja det gjør han 😀😀😻😻 Blir det god middag på deg? 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september Maskinfører skrev (24 minutter siden): Ja var bra den 😀 😀 Bra! 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september MR SPEED skrev (5 minutter siden): Møkka dritt lei jeg er Hvorfor? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september Kassettspiller skrev (12 minutter siden): Hvorfor? Fikk den glupe iden jeg demotere å sortere Lego halvparten av den i bilde ble dritt har gjort 5 til 6 poser ferdig 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. september Forfatter Del Skrevet 13. september Kassettspiller skrev (24 minutter siden): Bra! Ja 😀😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. september Forfatter Del Skrevet 13. september Kassettspiller skrev (24 minutter siden): Blir det god middag på deg? Tja muligens spagetti 😀😀😻😻 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september CC se her 5 Lego figurer Vanskelig ta bilde er mørkt nå prøvde da men men @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå