Kassettspiller Skrevet 13. september Rapporter Del Skrevet 13. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Jo jeg gjør det 😀 betaler også Ludvik i lakrisbåter 😀 Han kommer til å havne på legevakten snart. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. september Rapporter Del Skrevet 13. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Jepp, det stemmer, Cassidy Tvillingene henger støtt sammen som erteris.😊😊 Det kan nok bli tøft hvis man mister hverandre da. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. september Rapporter Del Skrevet 13. september Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Det kan nok bli tøft hvis man mister hverandre da. Cassidy Tvillingene har ingen planer om å miste hverandre før det skjer naturlig av alderdom.😉😉 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september Kassettspiller skrev (10 minutter siden): Han kommer til å havne på legevakten snart. Ja han gjør det ☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. september Rapporter Del Skrevet 13. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene har ingen planer om å miste hverandre før det skjer naturlig av alderdom.😉😉 Bare hvis det skjer ulykke eller noe annet Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september Kassettspiller skrev (16 minutter siden): Er vi også duer? Ja 🥰🥰 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. september Rapporter Del Skrevet 13. september Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja han gjør det ☹️ 💗 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. september Rapporter Del Skrevet 13. september Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja 🥰🥰 Det visste jeg ikke 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september Kassettspiller skrev (17 minutter siden): Ja, du gir vel ikke penger til dyrene? Joa jeg gir masse penger til dyr 😻😻❤️❤️😋😋 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. september Rapporter Del Skrevet 13. september Maskinfører skrev (Akkurat nå): Joa jeg gir masse penger til dyr 😻😻❤️❤️😋😋 Gi det til meg istedenfor 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. september Rapporter Del Skrevet 13. september Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Bare hvis det skjer ulykke eller noe annet Cassidy Tvillingene forstår hva du mener. Men vi kan ikke gå rundt å tenke på sånt heletiden. For ellers blir man fort gærne.😱😱 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. september Rapporter Del Skrevet 13. september Maskinfører skrev (7 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. september Rapporter Del Skrevet 13. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene forstår hva du mener. Men vi kan ikke gå rundt å tenke på sånt heletiden. For ellers blir man fort gærne.😱😱 😳 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. september Rapporter Del Skrevet 13. september Natta🌌 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september Kassettspiller skrev (15 minutter siden): Gi det til meg istedenfor okay da Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september Kassettspiller skrev (18 minutter siden): Det visste jeg ikke Nei Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september Kassettspiller skrev (19 minutter siden): 💗 💗 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. september Rapporter Del Skrevet 13. september Kassettspiller skrev (7 minutter siden): 😳 🥰🥰 Kassettspiller skrev (7 minutter siden): Natta🌌 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Kassettspiller😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰😻😻 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå