Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. september Rapporter Del Skrevet 13. september Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Folk er idioter så nei takk🫠 Vi har fått beskjed og råd fra både fastlegen og psykologen vår å komme oss litt ut blant andre mennesker. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. september Rapporter Del Skrevet 13. september MR SPEED skrev (3 minutter siden): GOOD natt 😁😁 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. september Rapporter Del Skrevet 13. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Vi har fått beskjed og råd fra både fastlegen og psykologen vår å komme oss litt ut blant andre mennesker. Psykologen vet ikke hva han skal si om dette🤣 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. september Rapporter Del Skrevet 13. september Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Psykologen vet ikke hva han skal si om dette🤣 Cassidy Tvillingene tenker vi sier hun, for psykologen vår var fortsatt dame sist vi var hos henne.🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. september Rapporter Del Skrevet 13. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker vi sier hun, for psykologen vår var fortsatt dame sist vi var hos henne.🤣🤣👍👍 Alltid hatt menn som psykologer Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. september Rapporter Del Skrevet 13. september Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Alltid hatt menn som psykologer Cassidy Tvillingene har hatt både menn og kvinner som psykologer gjennom oppveksten vår. Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. september Rapporter Del Skrevet 13. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene har hatt både menn og kvinner som psykologer gjennom oppveksten vår. Jeg er den beste psykologen for meg selv😎 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. september Rapporter Del Skrevet 13. september Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Jeg er den beste psykologen for meg selv😎 Cassidy Tvillingene er vel egentlig også de beste psykologene for oss selv og hverandre når det skal sies.😉😉 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. september Rapporter Del Skrevet 13. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er vel egentlig også de beste psykologene for oss selv og hverandre når det skal sies.😉😉 Dere kan jo bruke hverandre også😊 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september Kassettspiller skrev (2 timer siden): @Maskinfører hvorfor lar du Ludvik og Solan jobbe gratis? Gjør jeg det ? 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september Kassettspiller skrev (2 timer siden): Vi blir en slags duo. Ja vi gjør det 🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. september Rapporter Del Skrevet 13. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Gjør jeg det ? 😀 Ja, du gir vel ikke penger til dyrene? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. september Rapporter Del Skrevet 13. september Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Dere kan jo bruke hverandre også😊 Cassidy Tvillingene forteller alltid hverandre alt, og vi deler alt som vi kan og må snakke om med hverandre.🥰🥰 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. september Rapporter Del Skrevet 13. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja vi gjør det 🥰🥰 Er vi også duer? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. september Rapporter Del Skrevet 13. september Maskinfører skrev (2 minutter siden): Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja, du gir vel ikke penger til dyrene? Jo jeg gjør det 😀 betaler også Ludvik i lakrisbåter 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. september Rapporter Del Skrevet 13. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene forteller alltid hverandre alt, og vi deler alt som vi kan og må snakke om med hverandre.🥰🥰 Dere er vel alltid sammen. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. september Rapporter Del Skrevet 13. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Dere er vel alltid sammen. Jepp, det stemmer, Cassidy Tvillingene henger støtt sammen som erteris.😊😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå