MR SPEED Skrevet 12. september Rapporter Del Skrevet 12. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Noe salt da? Det å Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. september Rapporter Del Skrevet 12. september Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Er enig med CC. For tiden er det mange fæle folk med dårlige hensikter. MR SPEED skrev (4 minutter siden): Hvorfor ikke begrunn dere CC lurer bare Cassidy Tvillingene vet bare at det finnes mye fælt jævelskap der ute. Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 12. september Rapporter Del Skrevet 12. september MR SPEED skrev (2 minutter siden): Jeg er snill som et lam helt den andre slår meg da 3 verden krig Men vanskelig å vite hvem som har dårlige hensikter eller ikke. Man spiser for eksempel ikke av kaken om man vet at 1/4 er giftig. Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 12. september Rapporter Del Skrevet 12. september MR SPEED skrev (3 minutter siden): Det å Salt er bedre enn sukker for min del. 😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. september Rapporter Del Skrevet 12. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Men vanskelig å vite hvem som har dårlige hensikter eller ikke. Man spiser for eksempel ikke av kaken om man vet at 1/4 er giftig. Er sant søta❤️❤️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 12. september Rapporter Del Skrevet 12. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der.👍👍 Føler at mange voksne ikke passer godt nok på barna sine. Mange som opplever fæle ting på nettet uten at det blir oppdaget.. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. september Rapporter Del Skrevet 12. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Salt er bedre enn sukker for min del. 😋 Cassidy Tvillingene sier som Ole Brumm vi: Ja Takk Begge Deler.😋😋 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 12. september Rapporter Del Skrevet 12. september MR SPEED skrev (3 minutter siden): Er sant søta❤️❤️ Fæl verden vi lever i. 🫠 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. september Rapporter Del Skrevet 12. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Føler at mange voksne ikke passer godt nok på barna sine. Mange som opplever fæle ting på nettet uten at det blir oppdaget.. Ja Cassidy Tvillingene hører stadig vekk om dette, det er helt for jævlig. Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 12. september Rapporter Del Skrevet 12. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene sier som Ole Brumm vi: Ja Takk Begge Deler.😋😋 Han endte opp med å sitte fast🤣 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 12. september Rapporter Del Skrevet 12. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene hører stadig vekk om dette, det er helt for jævlig. Tror nettet er en av årsakene til at yngre sliter mye i dag.. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. september Rapporter Del Skrevet 12. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Han endte opp med å sitte fast🤣 Jepp Cassidy Tvillingene vet at Ole Brumm setter seg godt fast i honningkrukken.🧸🧸🍯🍯🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. september Rapporter Del Skrevet 12. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Fæl verden vi lever i. 🫠 Er veldig glad i søt……OK sier det sagt det før i forumet jeg spiste 5 kilo snop på 3 dager …..fredag lørdag søndag spiste snop siste dag spyde jeg som en gris da att ikke lærer da nei Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 12. september Rapporter Del Skrevet 12. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Jepp Cassidy Tvillingene vet at Ole Brumm setter seg godt fast i honningkrukken.🧸🧸🍯🍯🤣🤣👍👍 En gang kom han ikke ut fordi han satt fast. 🤯 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. september Rapporter Del Skrevet 12. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Tror nettet er en av årsakene til at yngre sliter mye i dag.. Cassidy Tvillingene vil svare både ja og nei der vi. Vi tror at det er både det, og at de ikke alltid har trygge voksne rundt seg som er grunnen. Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 12. september Rapporter Del Skrevet 12. september MR SPEED skrev (3 minutter siden): Er veldig glad i søt……OK sier det sagt det før i forumet jeg spiste 5 kilo snop på 3 dager …..fredag lørdag søndag spiste snop siste dag spyde jeg som en gris da att ikke lærer da nei 5 kilo??!! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. september Rapporter Del Skrevet 12. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): En gang kom han ikke ut fordi han satt fast. 🤯 Cassidy Tvillingene husker det, men han ble ikke mindre grådig etterpå heller.🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 12. september Rapporter Del Skrevet 12. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene vil svare både ja og nei der vi. Vi tror at det er både det, og at de ikke alltid har trygge voksne rundt seg som er grunnen. Ja, men mangel på trygge voksne har eksistert mye lengre. Tror nettet og lavere smerteterskel er en av grunnene. Mener at mange unge sliter i dag, men at noen forventer hjelp til hver minste ting. Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 12. september Rapporter Del Skrevet 12. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene husker det, men han ble ikke mindre grådig etterpå heller.🤣🤣👍👍 Han hadde sikkert tilgang på ozempic. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. september Rapporter Del Skrevet 12. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja, men mangel på trygge voksne har eksistert mye lengre. Tror nettet og lavere smerteterskel er en av grunnene. Mener at mange unge sliter i dag, men at noen forventer hjelp til hver minste ting. Cassidy Tvillingene vet, vi har selv opplevd mangel på trygge voksne i oppveksten vår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå