Maskinfører Skrevet 11. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Vi får håpe på en bra jobb for begge av oss! Aner ikke hva slags jobb som blir aktuelt for meg. 🫠 Ja vi får det 😀 nei blir sikkert no bra 😀 👍 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 11. september Rapporter Del Skrevet 11. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene savner også @Pal Fungi her inne. Vi trenger kattebilder! Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 11. september Rapporter Del Skrevet 11. september Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja beste jeg får 🥰🥰 Enkelt å lage også. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. september Rapporter Del Skrevet 11. september Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja ☹️☹️ Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja da er vi fler 🥰🥰 Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 11. september Rapporter Del Skrevet 11. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja vi får det 😀 nei blir sikkert no bra 😀 👍 Tja hva slags jobber får man liksom? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. september Rapporter Del Skrevet 11. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Vi trenger kattebilder! Jepp, det er Cassidy Tvillingene helt enige i.😻😻 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 11. september Rapporter Del Skrevet 11. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Jepp, det er Cassidy Tvillingene helt enige i.😻😻 Tror ikke hun har vært veldig aktiv på kg heller. Sikkert mye jobb. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. september Rapporter Del Skrevet 11. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Tror ikke hun har vært veldig aktiv på kg heller. Sikkert mye jobb. Jepp, Cassidy Tvillingene tenker akkurat det samme.🤔🤔😊😊 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Tja hva slags jobber får man liksom? Aner ikke 😉 kan være alt fra butikk til legging av asfalt ☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 Det er bra 🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Enkelt å lage også. Ja tar meg 15 minutter 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 11. september Rapporter Del Skrevet 11. september Maskinfører skrev (4 minutter siden): Aner ikke 😉 kan være alt fra butikk til legging av asfalt ☹️ Skal ikke jobbe der man må være mye sosial ihvertfall. Hvorfor negativt fjest på slutten? 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 11. september Rapporter Del Skrevet 11. september Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja tar meg 15 minutter 😀 Nattmat🤣 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Skal ikke jobbe der man må være mye sosial ihvertfall. Hvorfor negativt fjest på slutten? Nei det forstår jeg 😀 trykka feil 😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. september Rapporter Del Skrevet 11. september Maskinfører skrev (2 minutter siden): Det er bra 🥰🥰 Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig bra.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Nattmat🤣 Ja vannet koker fort og kjøttdeig freser i racerfart så er det ett glass med Dolmio og ferdig 😀😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 11. september Rapporter Del Skrevet 11. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Nei det forstår jeg 😀 trykka feil 😀 Finnes sikkert yrker jeg aldri har hørt om før. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig bra.🥰🥰 Ja det er det 🥰 🥰 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 11. september Rapporter Del Skrevet 11. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja vannet koker fort og kjøttdeig freser i racerfart så er det ett glass med Dolmio og ferdig 😀😀 Jeg liker av og til å bytte det til rød pesto (med chili) og kremost! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. september Rapporter Del Skrevet 11. september Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det er det 🥰 🥰 Cassidy Tvillingene sier oss helt enige.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå