Kassettspiller Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Mulig 😉😉 🤯 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. september Forfatter Del Skrevet 11. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Slurp slurp Slurp slurp ja ☕☕ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. september Forfatter Del Skrevet 11. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): 🤯 Ja 🍝🍝 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja 🍝🍝 Pasta? 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september Maskinfører skrev (4 minutter siden): Slurp slurp ja ☕☕ Hvordan går det med elektrikeren og veien til fagbrevet? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september Maskinfører skrev (5 minutter siden): Åhh tusen takk det blir godt 😋😋😋😋☕☕☕☕ Cassidy Tvillingene er helt enige.☕☕😋😋 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. september Forfatter Del Skrevet 11. september (endret) Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Pasta? Spagetti og kjøttsaus er deilig det 🍝🍝🍝🍝 Endret 11. september av Maskinfører Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. september Forfatter Del Skrevet 11. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.☕☕😋😋 Det er bra ☕☕😋😋 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. september Forfatter Del Skrevet 11. september Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Hvordan går det med elektrikeren og veien til fagbrevet? Det går sin gang i systemet det 😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september Maskinfører skrev (1 minutt siden): Spagetti og kjøttsaus er deilig det 🍝🍝🍝🍝 🍝🍝😋😋 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det er bra ☕☕😋😋 Det synes Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september Maskinfører skrev (5 minutter siden): Spagetti og kjøttsaus er deilig det 🍝🍝🍝🍝 Faktisk noe jeg kan spise. 🥰 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september Maskinfører skrev (5 minutter siden): Det går sin gang i systemet det 😀 Når begynner du? Jeg har fått innvilget arbeid med støtte, så regner med jobb snart. 😅 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. september Forfatter Del Skrevet 11. september Er du våken @Pal Fungi ? 😻😻😻 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Når begynner du? Jeg har fått innvilget arbeid med støtte, så regner med jobb snart. 😅 Cassidy Tvillingene gratulerer deg, vi krysser fingrene våre på at du snart får deg en jobb.🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. september Forfatter Del Skrevet 11. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Når begynner du? Jeg har fått innvilget arbeid med støtte, så regner med jobb snart. 😅 Nei det går sin gang blir dette året i alle fall 😀😀 så fint da 😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september Maskinfører skrev (Akkurat nå): Er du våken @Pal Fungi ? 😻😻😻 Cassidy Tvillingene savner også @Pal Fungi her inne. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. september Forfatter Del Skrevet 11. september Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Faktisk noe jeg kan spise. 🥰 Ja beste jeg får 🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. september Forfatter Del Skrevet 11. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene savner også @Pal Fungi her inne. Ja ☹️☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. september Forfatter Del Skrevet 11. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): 🍝🍝😋😋 Det synes Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 Ja da er vi fler 🥰🥰 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Nei det går sin gang blir dette året i alle fall 😀😀 så fint da 😀 Vi får håpe på en bra jobb for begge av oss! Aner ikke hva slags jobb som blir aktuelt for meg. 🫠 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå