Kassettspiller Skrevet 6. september Rapporter Del Skrevet 6. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): De eneste telefonene som Cassidy Tvillingene pleier å ringe om natten, er hvis vi vil bestille Take Away.🥡🥡😋😋 Jeg tør ikke å bestille Take Away🤣 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. september Rapporter Del Skrevet 6. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Jeg ringer en person som også legger seg sent. Da får jeg delt vanskelige tanker. Det synes Cassidy Tvillingene at høres veldig fint og trygt ut.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. september Rapporter Del Skrevet 6. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Jeg tør ikke å bestille Take Away🤣 Cassidy Tvillingene bestiller ikke Takeaway ofte, men det hender.😉😉 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 6. september Rapporter Del Skrevet 6. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Det synes Cassidy Tvillingene at høres veldig fint og trygt ut.♥️♥️ Jeg er veldig heldig❤️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 6. september Rapporter Del Skrevet 6. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene bestiller ikke Takeaway ofte, men det hender.😉😉 Tør ikke å snakke haha Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. september Rapporter Del Skrevet 6. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Jeg er veldig heldig❤️ Cassidy Tvillingene har hverandre å snakke med om tunge og vanskelige ting og tanker, vi er glade for å høre at du har en du kan ringe til.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. september Rapporter Del Skrevet 6. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Tør ikke å snakke haha Cassidy Tvillingene har aldri hatt problemer med å snakke, vi har vel heller mer problemer med å holde kjeft.🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 6. september Rapporter Del Skrevet 6. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene har hverandre å snakke med om tunge og vanskelige ting og tanker, vi er glade for å høre at du har en du kan ringe til.♥️♥️ Dessverre mange som ikke har den muligheten💔 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 6. september Rapporter Del Skrevet 6. september @Maskinfører la seg? 😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. september Rapporter Del Skrevet 6. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Dessverre mange som ikke har den muligheten💔 Det har du helt rett i, Cassidy Tvillingene blir triste når vi hører og leser om ensomme mennesker som sliter.💔💔 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 6. september Rapporter Del Skrevet 6. september Jeg leser om meg😂 1 1 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 6. september Rapporter Del Skrevet 6. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Det har du helt rett i, Cassidy Tvillingene blir triste når vi hører og leser om ensomme mennesker som sliter.💔💔 Kirkenes sos blir stadig ringt. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. september Rapporter Del Skrevet 6. september Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Kirkenes sos blir stadig ringt. Det har Cassidy Tvillingene hørt, vi har aldri ringt der. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. september Rapporter Del Skrevet 6. september Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Jeg leser om meg😂 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 6. september Rapporter Del Skrevet 6. september (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Det har Cassidy Tvillingene hørt, vi har aldri ringt der. Aldri trengt å ringe der heller. Men leser stadig om at det er mange som trenger noen å snakke med. Endret 6. september av Kassettspiller Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 6. september Rapporter Del Skrevet 6. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Det var en av grunnene til at jeg rotet meg bort i går. Bygget er så stort! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. september Rapporter Del Skrevet 6. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Aldri trengt å ringt der heller. Men leser stadig om at det er mange som trenger noen å snakke med. Cassidy Tvillingene har også hørt at mange ringer Hjelpetelefonen-Mental Helse. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. september Rapporter Del Skrevet 6. september Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Det var en av grunnene til at jeg rotet meg bort i går. Bygget er så stort! Cassidy Tvillingene må innrømme at vi liker heller ikke store bygg. Vi synes at det er lett å gå oss vill der. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 6. september Rapporter Del Skrevet 6. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene har også hørt at mange ringer Hjelpetelefonen-Mental Helse. Noen ganger er det så mange i kø, slik at dem må avbryte samtaler. Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 6. september Rapporter Del Skrevet 6. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene må innrømme at vi liker heller ikke store bygg. Vi synes at det er lett å gå oss vill der. Jeg går meg vill lett. Husker jeg gikk vill i skogen og holdt gå å falle ned 10 meters stup...😵 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå