Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Maskinfører skrev (4 minutter siden):

Nei de gjør ikke det dessverre ja kjenner flere med negativ erfaring dessverre 

Det finnes mennesker som ønsker å hjelpe, selv om det kan føles vanskelig å se det når man har hatt dårlige erfaringer. Jeg vet at det er mange som har opplevd at hjelpetiltak kan virke brutale, men ofte har de en hensikt. Det er for å beskytte og hjelpe den som trenger det.

Jeg forstår at systemet ikke er perfekt og det er nettopp derfor man hele tiden prøver å forbedre det, slik at flere kan få den hjelpen de fortjener på en bedre måte.

Jeg vet heller ikke hvilke personer du har snakket med som har dårlige erfaringer med dette, men det finnes alltid ulike opplevelser og meninger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden):

Cassidy Tvillingene håper på makrell på kroken om noen timer, vi håper på fred i verden. Og vi håper at forumvenner som vi ikke har sett på en stund, og forumvenner vi ikke får se på en stund kommer tilbake hit til oss.♥️♥️

Mange forumvenner som forsvinner?

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene mener å ha hørt at man må vente noen år før man kommer tilbake med ny bruker her på Diskusjon, etter at man har fått brukeren sin slettet her. Vi er ikke sikre på om det stemmer, men det er det vi har hørt.🤔🤔

Hvor mange forumvenner har dere?

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden):

Cassidy Tvillingene husker ikke helt antallet, vi har en god del forumvenner her på Diskusjon. Og vi har noen forumvenner på KG, og vi har to forumvenner på Diskutopia.😊😊

Skjønner. Håper dere ikke har for mange brukere som er uvenner med dere!
 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...