Kassettspiller Skrevet 5. september Rapporter Del Skrevet 5. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): 😻😻 🐈 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september Kassettspiller skrev (8 minutter siden): Så desember kommer til å blir tungt for deg? Ja ☹️☹️❤️❤️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. september Rapporter Del Skrevet 5. september Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja ☹️☹️❤️❤️ Men hjelper det? Eksponeringsterapi? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. september Rapporter Del Skrevet 5. september Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja ☹️☹️❤️❤️ Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til dere.♥️♥️🥰🥰😻😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. september Rapporter Del Skrevet 5. september Kassettspiller skrev (4 minutter siden): 🐈 😻😻🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til dere.♥️♥️🥰🥰😻😻 Tusen takk det varmer vi sender tilbake ❤️❤️🥰🥰😻😻 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Men hjelper det? Eksponeringsterapi? Nei det vil ikke hjelpe som sagt vi tapte 12-16 år så nei ☹️☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Men hjelper det? Eksponeringsterapi? Alt det er falskt det nytter ikke å snakke med folk som ikke har opplevd det kjenner noen som mistet sin nyfødte det hjalp ikke ☹️ som moren sa hva hjalp det å snakke med ei som reiste hjem til sin friske fødte ? nei Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. september Rapporter Del Skrevet 5. september Maskinfører skrev (2 minutter siden): Nei det vil ikke hjelpe som sagt vi tapte 12-16 år så nei ☹️☹️ Har du prøvd da? For meg ble det mye lettere å eksponere for det vanskelig (uten noe hjelp fra andre). Jeg har også mistet år med min, men fordi det skjedde tidlig. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. september Rapporter Del Skrevet 5. september Maskinfører skrev (2 minutter siden): Alt det er falskt det nytter ikke å snakke med folk som ikke har opplevd det kjenner noen som mistet sin nyfødte det hjalp ikke ☹️ som moren sa hva hjalp det å snakke med ei som reiste hjem til sin friske fødte ? nei Jeg gjorde dette selv. Finnes også folk som har mistet sin pappa og kan relatere til noe. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. september Rapporter Del Skrevet 5. september Maskinfører skrev (14 minutter siden): Tusen takk det varmer vi sender tilbake ❤️❤️🥰🥰😻😻 Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene varme og glade i hjertene våre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 6. september Rapporter Del Skrevet 6. september Sender en klem til @Maskinfører .❤️ Vi skal passe på deg i løpet av desember her inne!❤️ 1 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 6. september Rapporter Del Skrevet 6. september Sender klem til @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )❤️ For alt dere har opplevd og styrken dere har. Tenker at julen kan være vanskelig for dere også. ❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Sender en klem til @Maskinfører .❤️ Vi skal passe på deg i løpet av desember her inne!❤️ Det er bra takk takk det varmer ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (29 minutter siden): Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene varme og glade i hjertene våre.♥️♥️ Ja vi også ❤️❤️😻😻🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september Kassettspiller skrev (39 minutter siden): Jeg gjorde dette selv. Finnes også folk som har mistet sin pappa og kan relatere til noe. Ja det gjør nok det ☹️☹️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 6. september Rapporter Del Skrevet 6. september Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det er bra takk takk det varmer ❤️ ❤️ Det er det forumvenner er for!😊 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 6. september Rapporter Del Skrevet 6. september Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det gjør nok det ☹️☹️ Skjønner det er veldig vanskelig. Tro meg jeg relaterer til en del av det. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september Kassettspiller skrev (40 minutter siden): Har du prøvd da? For meg ble det mye lettere å eksponere for det vanskelig (uten noe hjelp fra andre). Jeg har også mistet år med min, men fordi det skjedde tidlig. Nei jeg driver ikke med sånt da de ikke har den kunnskapen de går hjem til mor og far på middag også reiser de til sine søsken i helgen for å kose seg med sine nieser og nevøer ja er trist og høre ☹️☹️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå