Maskinfører Skrevet 5. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Ja, men hører mye historier om post som forsvinner eller blir ødelagt. Ja man gjør jo det har mobilt bredbånd 😋 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. september Rapporter Del Skrevet 5. september Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja man gjør jo det har mobilt bredbånd 😋 Mjau mjau 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. september Rapporter Del Skrevet 5. september Maskinfører skrev (1 minutt siden): Kan jo det 😻😀 Bodd alene ? Tuss har bodd her med 4 jenter siste gikk bort 6 April nær 18 år gammel om hun hadde holdt til Juli 😻 Ja, men da går det nok fint med nye. Tenkte mer at jo eldre katter blir jo vanskeligere med endringer. Frida❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Mjau mjau Mjau mjau ja 😋 😻 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. september Rapporter Del Skrevet 5. september Maskinfører skrev (1 minutt siden): Mjau mjau ja 😋 😻 Her jeg bor er det forbudt med dyr.💔 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja, men da går det nok fint med nye. Tenkte mer at jo eldre katter blir jo vanskeligere med endringer. Frida❤️ Ja det gjør det 😻 Frida ❤️ Maja Jan 2023 ❤️ Lussi Sept 2022 på selveste fårikål dagen ❤️ Susi Februar 2019 ❤️ Fie pusemamma Juni 2015 ❤️😻 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Her jeg bor er det forbudt med dyr.💔 Ja det kan jeg tenke meg 😻💔 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. september Rapporter Del Skrevet 5. september Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det gjør det 😻 Frida ❤️ Maja Jan 2023 ❤️ Lussi Sept 2022 på selveste fårikål dagen ❤️ Susi Februar 2019 ❤️ Fie pusemamma Juni 2015 ❤️😻 Du får skaffe deg en søt ny katt! Fårikåldag? Er visst mye rart som finnes. 😅 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. september Rapporter Del Skrevet 5. september Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det kan jeg tenke meg 😻💔 Det er kjipt, men forståelig. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Det er kjipt, men forståelig. Ja er det 😻😻 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. september Rapporter Del Skrevet 5. september Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja er det 😻😻 Tenker at nå kan man ha et hus uten å skulle ha masse kattehår overalt. 😉 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Tenker at nå kan man ha et hus uten å skulle ha masse kattehår overalt. 😉 Ja ser den 😀 neida de røyter ikke 😀😻 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. september Rapporter Del Skrevet 5. september Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja ser den 😀 neida de røyter ikke 😀😻 Alle kattene jeg har møtt røyter. Vurderer nesten å få en katt uten pels etterhvert. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. september Rapporter Del Skrevet 5. september I år ønsker jeg meg å pynt til jul med pastellfarger. 😃 Så må finne gave til min lillebror, men hva er det unge menn ønsker seg? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Alle kattene jeg har møtt røyter. Vurderer nesten å få en katt uten pels etterhvert. Ja noen gjør det 😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): I år ønsker jeg meg å pynt til jul med pastellfarger. 😃 Så må finne gave til min lillebror, men hva er det unge menn ønsker seg? Tja si det snille søstre ?😳😉 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. september Rapporter Del Skrevet 5. september Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja noen gjør det 😻😻 De er litt artige da😅😂 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. september Rapporter Del Skrevet 5. september Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tja si det snille søstre ?😳😉 Ja, men han bør nok få noe gave? Kanskje betale noe av jegerprøven? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. september Rapporter Del Skrevet 5. september c3po å r2d2 sammen mine favoritt roboter fra STAR WARS filmene 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Ja, men han bør nok få noe gave? Kanskje betale noe av jegerprøven? Ja han bør det 😀 tja det må du bestemme liker du jakt så kjør på tok den i 2011 😀 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå