MR SPEED Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar @N-4K0 har de her LEGO Technic 42143 Ferrari Daytona SP3 (lekekassen.no) bygger nå LEGO Technic 42156 PEUGEOT 9X8 24H Le Mans Hybrid Hypercar (lekekassen.no) har ikke bygget ennå LEGO Technic 42130 BMW M 1000 RR (lekekassen.no) ferdig LEGO Technic 42107 Ducati Panigale V4 R (lekekassen.no) ferdig LEGO Technic 42151 Bugatti Bolide (lekekassen.no) ferdig LEGO Technic 42154 2022 Ford GT (lekekassen.no) kommer i posten LEGO Technic 42096 Porsche 911 RSR (lekekassen.no) uferdig LEGO Technic 42115 Lamborghini Sián FKP 37 (lekekassen.no) uferdig LEGO Creator Expert 10265 Ford Mustang (lekekassen.no) ferdig LEGO Creator Expert 10274 Ghostbusters ECTO-1 (lekekassen.no) ferdig LEGO Icons 10300 Tidsmaskinen fra Tilbake til fremtiden (lekekassen.no) ferdig litt til LEGO Technic 42125 Ferrari 488 GTE “AF Corse #51” (lekekassen.no) SKAL KJØPES Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar MR SPEED skrev (20 minutter siden): LEGO Technic 42156 PEUGEOT 9X8 24H Le Mans Hybrid Hypercar Jeg vurderer denne også, men jeg er mer opptatt av delene nå for tida som jeg ofte bruker til egne modeller og det blir en del deler utenom som jeg har mer enn nok av, så det er en av grunnene til at jeg ofte veier for og imot og gjerne dropper å kjøpe et sett fordi jeg kan gå på BrickLink og bare kjøpe de delene jeg vil ha istedet. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar N-4K0 skrev (1 minutt siden): Jeg vurderer denne også, men jeg er mer opptatt av delene nå for tida som jeg ofte bruker til egne modeller og det blir en del deler utenom som jeg har mer enn nok av, så det er en av grunnene til at jeg ofte veier for og imot og gjerne dropper å kjøpe et sett fordi jeg kan gå på BrickLink og bare kjøpe de delene jeg vil ha istedet. moc Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en fin fredagskveld.🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar MR SPEED skrev (1 time siden): moc MOC ja, stort sett det jeg driver med for tiden. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en fin fredagskveld.🥰🥰 Takk det samme, håper dere koser dere 🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar N-4K0 skrev (7 minutter siden): MOC ja, stort sett det jeg driver med for tiden. Takk det samme, håper dere koser dere 🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en fin fredagskveld og vi håper at du har det samme.🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Cassidy Tvillingene synes at det er en skikkelig kul Legomotorsykkel.😎😎🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar RIKTIG GOOD NATT DERE ALLE HER🤩 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Cassidy Tvillingene ønsker alle som skal sove nå en Godnatt.😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar God fredagskveld alle sammen 😊 Håper alle har hatt en fin dag og får en super helg 🍀🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Trippelure skrev (2 minutter siden): God fredagskveld alle sammen 😊 Håper alle har hatt en fin dag og får en super helg 🍀🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du og valpen også har en fin fredagskveld.🥰🥰🐶🐶 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du og valpen også har en fin fredagskveld.🥰🥰🐶🐶 Tusen❤️takk 😃 Vi koser oss og slapper av etter en lang og innholdsrik dag 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Trippelure skrev (3 minutter siden): Tusen❤️takk 😃 Vi koser oss og slapper av etter en lang og innholdsrik dag 🐶🥰 Det høres koselig ut, Cassidy Tvillingene er glade for at du kom på besøk til oss her inne nå i kveld.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Det høres koselig ut, Cassidy Tvillingene er glade for at du kom på besøk til oss her inne nå i kveld.🥰🥰 Det er alltid trivelig å komme innom her og treffe dere 🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Trippelure skrev (3 minutter siden): Det er alltid trivelig å komme innom her og treffe dere 🐶🥰 Tusen Takk, og Cassidy Tvillingene synes også at det alltid er trivelig å få besøk av deg her.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Tusen Takk, og Cassidy Tvillingene synes også at det alltid er trivelig å få besøk av deg her.🥰🥰 🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Trippelure skrev (2 minutter siden): 🐶🥰 🥰🥰🐶🐶 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå