Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Kassettspiller skrev (7 minutter siden):

Jo, men det finnes bedre måter å si dette på.

Slike uttalelser kan ødelegge mer enn man skulle trodd..

Joa men jeg så han sleit han måtte støtte seg i meg når han skulle ned av gardintrappa ja det kan det men han er nok bedre neste gang jeg treffer han :) for det ble mye om og men og diverse der sånn så det tyder på at hodet ikke var helt med :) han fikk visst en telefon om at søstra lå for døden også :( de hvite ledningene han bruket på lasken på nedre automat skal jeg skifte til svarte :) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Joa men jeg så han sleit han måtte støtte seg i meg når han skulle ned av gardintrappa ja det kan det men han er nok bedre neste gang jeg treffer han :) for det ble mye om og men og diverse der sånn så det tyder på at hodet ikke var helt med :) han fikk visst en telefon om at søstra lå for døden også :( de hvite ledningene han bruket på lasken på nedre automat skal jeg skifte til svarte :) 

Kunne noen andre tatt over for han? Virker som at han ikke er 100% seg selv for tiden og trenger ro.

Viktig at han er på og gir riktig opplysninger for sikkerhetens skyld.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (7 minutter siden):

Husker jeg hadde en frekk lærer.

Men jeg lar ikke folk være frekke mot meg uten gyldig grunn, slik at jeg svarte med samme tone tilbake. Det var nok ikke læreren vant til. :p

Tenker nok at elektroingeniøren kan ha vært sånn av ulike grunner. Medisiner, sliten og andre vansker er ikke uvanlig for eldre folk. Så det var nok ikke personlig ment, selv om man blir såret av slikt.

Frekke lærere er ikke noe særlig :( nei er bra du tok læreren :) Ja jeg tror nok det jeg også :( nei personlig var det nok ikke han var koselig på lørdag når jeg var innom fikk både brus kjeks og kaffe så :) ble ikke såret da  ;)  fikk ingen kommentar på jobben så var nok helsa 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (2 minutter siden):

Kunne noen andre tatt over for han? Virker som at han ikke er 100% seg selv for tiden og trenger ro.

Viktig at han er på og gir riktig opplysninger for sikkerhetens skyld.

Han jobber ikke aktvt lenger men joda han snakket om en annen en men han ville ta det selv :) nei han var nok ikke 100% seg selv men ja det er det men han kontrollerte etterpå vi målte og alt var bra :) 

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Frekke lærere er ikke noe særlig :( nei er bra du tok læreren :) Ja jeg tror nok det jeg også :( nei personlig var det nok ikke han var koselig på lørdag når jeg var innom fikk både brus kjeks og kaffe så :) ble ikke såret da  ;)  fikk ingen kommentar på jobben så var nok helsa 

Ja, man burde si ifra til slike lærere. Skal man jobbe som lærer så må man kunne følge reglene.

Dessverre så er det få (spesielt jenter) som tør å si ifra.

Jeg tenker at det er viktig å vise empati for folk som sliter. Mange eldre går gjennom fysisk og psykisk smerte. Selv om det oftest ikke en god unnskyldning for å oppføre seg slik, så er det en forklaring på det.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (5 minutter siden):

Han jobber ikke aktvt lenger men joda han snakket om en annen en men han ville ta det selv :) nei han var nok ikke 100% seg selv men ja det er det men han kontrollerte etterpå vi målte og alt var bra :) 

Mange (spesielt menn) har en tedens til å "ta seg sammen", selv om det kunne vært bra å få tatt en pause fra oppdraget.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (24 minutter siden):

Ja, man burde si ifra til slike lærere. Skal man jobbe som lærer så må man kunne følge reglene.

Dessverre så er det få (spesielt jenter) som tør å si ifra.

Jeg tenker at det er viktig å vise empati for folk som sliter. Mange eldre går gjennom fysisk og psykisk smerte. Selv om det oftest ikke en god unnskyldning for å oppføre seg slik, så er det en forklaring på det.

Ja en må det :) ja det er få jenter  :( ja eldre sliter fælt og ha jobbet som elektriker siden 1967 har nok satt sine spor var han her som tegnt samleskinna i 1980 :) nei det er ingen unnskyldning :( 

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (6 minutter siden):

Ja en må det :) ja det er få jenter  :( ja eldre sliter fælt og ha jobbet som elektriker siden 1967 har nok satt sine spor var han her som tegnt samleskinna i 1980 :) nei det er ingen unnskyldning :( 

Vi får ta vare på eldrebølgen. Synes synd på dem og helsearbeidere. 🥲

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...