MR SPEED Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Sviskepott skrev (4 minutter siden): Jeg likte at KIZZ hadde drakter og masker. Til og med låtene var magisk bedre med det. MÅ RETTE PÅ DEG SORRY SKRIVES KISS IKKE KIZZ Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar MR SPEED skrev (10 minutter siden): MÅ RETTE PÅ DEG SORRY SKRIVES KISS IKKE KIZZ ...men... Jeg har alltid lest det som KIZZ. Det står jo på platene deres? Nå funderer jeg veldig og ser at jeg har tatt feil. Sorry. 🥺 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Sviskepott skrev (24 minutter siden): ...men... Jeg har alltid lest det som KIZZ. Det står jo på platene deres? Nå funderer jeg veldig og ser at jeg har tatt feil. Sorry. 🥺 nei Lenke til kommentar
Nasjonalisten Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Inklusiv Trådstart så er denne posten nr 2024, Ha ett godt år :] Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Trippelure skrev (6 timer siden): Tusen❤️takk 😃 håper alle har en fin dag i dag 🍀🐶🥰 Cassidy Tvillingene har en fin onsdag, og vi håper at du og valpen din har det samme.🥰🥰🐶🐶 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar MR SPEED skrev (2 timer siden): 1:21:30 Riff Raff Sviskepott skrev (4 timer siden): ...men... Jeg har alltid lest det som KIZZ. Det står jo på platene deres? Nå funderer jeg veldig og ser at jeg har tatt feil. Sorry. 🥺 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Må slutte å bygge nå på 42143 stopp stopp spott nå den delen i bilde 2 har jeg ikke da stoppet i det bilde nr 1 forsetter på bilde 3 nå i morgen 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Cassidy Tvillingene digger Legobildene som du poster her.😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Hællemåne for non bilær si 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Cassidy Tvillingene synes at den Legobilen der er skikkelig kul vi @MR SPEED😎😎🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (52 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at den Legobilen der er skikkelig kul vi @MR SPEED😎😎🥰🥰 den blir stor fikk nesten plass på en kilo kong haakon konfekt i lengden konfekten er tom nå Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar MR SPEED skrev (2 minutter siden): den blir stor fikk nesten plass på en kilo kong haakon konfekt i lengden konfekten er tom nå Cassidy Tvillingene spiser helst Mon Cheri når vi spiser konfekt.🍫🍫🍒🍒 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Cassidy Tvillingene ser byggetegningen vi. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. januar Rapporter Del Skrevet 19. januar (endret) Nei må sette den på vent da Lego nr 42143 de 2 delene i dag tenkt mindstorm 51515 må ta av øreproppene min sitter på mobilen å ACDC MENY kommer snart by by Endret 19. januar av MR SPEED Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. januar Rapporter Del Skrevet 19. januar God fredag ønskes alle i tråden Jeg vurderer om jeg skal kjøpe noen Technic-sett nå med en gang eller vente med det til det ene som ikke er på lager kommer inn igjen. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. januar Rapporter Del Skrevet 19. januar N-4K0 skrev (3 timer siden): God fredag ønskes alle i tråden Jeg vurderer om jeg skal kjøpe noen Technic-sett nå med en gang eller vente med det til det ene som ikke er på lager kommer inn igjen. få høre @N-4K0 da røper noe lego jeg jeg har kjøpt den 18.1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. januar Rapporter Del Skrevet 19. januar Hehe Jeg venter på at 42154 2022 Ford GT skal komme på lager igjen. Så har jeg tenkt å kjøpe 42168 John Deere 9700 Forage Harvester og vurderer også 42167 Mack LR Electric Garbage Truck og kanskje 42157 John Deere 948L-II Skidder, men får se hva jeg føler for. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå