Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kassettspiller skrev (Akkurat nå):

Jeg prater nesten bare med @Maskinfører, slik at tråden er nok ikke like viktig for meg.😅

Cassidy Tvillingene liker Hoppetråden for der har vi og SVK det morsomt med å fortelle det vi tror Hoppe driver med, og hun svarer alltid så genialt. Hoppetråden er hysterisk morsom.🤣🤣👍👍 Vi synes at resten av KG har blitt like kjedelig som Ordførerens 17. mai tale.😉😉

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden):

Cassidy Tvillingene liker Hoppetråden for der har vi og SVK det morsomt med å fortelle det vi tror Hoppe driver med, og hun svarer alltid så genialt. Hoppetråden er hysterisk morsom.🤣🤣👍👍 Vi synes at resten av KG har blitt like kjedelig som Ordførerens 17. mai tale.😉😉

Likte godt Maskinførerens Dagbok der. 🥰

 

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden):

Cassidy Tvillingene vet ikke helt, det var litt vanskelig å svare på det spørsmålet.🤔🤔

CARL I HAGEN da heiste fingeren til kamera 🤪IMG_9336.jpeg.4f7563c1a22be69f0b2357755c924711.jpeg

Kassettspiller skrev (1 time siden):

Ja, måtte bare vente en uke.😅

Er ille ikke kan spamme forumet da 😜😜😜

Kassettspiller skrev (1 time siden):

Synes ofte det er kjedelig i den tråden(sorry).😅

Kjeder du deg kjøpe deg den 7500.kr på lekekassa  7500 klosser da kjeder du deg ikke da du garantert små rar i hode da 😜😜😍😍❤️❤️👈😎😎

IMG_9068.webp

IMG_9069.webp

IMG_9067.webp

IMG_9070.webp

IMG_9065.jpeg

IMG_9064.jpeg

IMG_9063.jpeg

IMG_9062.jpeg

IMG_9061.jpeg

IMG_9060.jpeg

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (2 minutter siden):

CARL I HAGEN da heiste fingeren til kamera 🤪IMG_9336.jpeg.4f7563c1a22be69f0b2357755c924711.jpeg

Er ille ikke kan spamme forumet da 😜😜😜

Kjeder du deg kjøpe deg den 7500.kr på lekekassa  7500 klosser da kjeder du deg ikke da du garantert små rar i hode da 😜😜😍😍❤️❤️👈😎😎

IMG_9068.webp

IMG_9069.webp

IMG_9067.webp

IMG_9070.webp

IMG_9065.jpeg

IMG_9064.jpeg

IMG_9063.jpeg

IMG_9062.jpeg

IMG_9061.jpeg

IMG_9060.jpeg

Cassidy Tvillingene synes at dette er Kul Lego.♥️♥️

Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (9 minutter siden):

CARL I HAGEN da heiste fingeren til kamera 🤪IMG_9336.jpeg.4f7563c1a22be69f0b2357755c924711.jpeg

Er ille ikke kan spamme forumet da 😜😜😜

Kjeder du deg kjøpe deg den 7500.kr på lekekassa  7500 klosser da kjeder du deg ikke da du garantert små rar i hode da 😜😜😍😍❤️❤️👈😎😎

IMG_9068.webp

IMG_9069.webp

IMG_9067.webp

IMG_9070.webp

IMG_9065.jpeg

IMG_9064.jpeg

IMG_9063.jpeg

IMG_9062.jpeg

IMG_9061.jpeg

IMG_9060.jpeg

Den tar nok stor plass!😳

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du ikke blir hetset, og vi kan ikke forstå hvis det finnes noen som vil hetse en sånn snill og grei jente som deg.♥️♥️

Mange som mener at autister faker diagnosen. 😒

Ellers så vet jeg ikke. Men gir kkke mening at dere ble hetset heller. 

Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (2 minutter siden):

Mange som mener at autister faker diagnosen. 😒

Ellers så vet jeg ikke. Men gir kkke mening at dere ble hetset heller. 

Ja Cassidy Tvillingene har lest om det som du skriver der, og vi har også lest at mange som sliter med ADHD også får slengt i trynet at de også bare faker diagnosen, vi forstår ikke hva sånne mennesker tenker.☹️☹️👎👎

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Ja Cassidy Tvillingene har lest om det som du skriver der, og vi har også lest at mange som sliter med ADHD også får slengt i trynet at de også bare faker diagnosen, vi forstår ikke hva sånne mennesker tenker.☹️☹️👎👎

Lite kunnskap. 

Problemet er at flere ikke ønsker å lære når jeg deler informasjon og diskuterer med dem. 
 

Har lest mye feilinformasjon og skadelige råd om autisme. Rart at folk ikke leser seg litt opp før dem skriver?

Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (8 minutter siden):

Lite kunnskap. 

Problemet er at flere ikke ønsker å lære når jeg deler informasjon og diskuterer med dem. 
 

Har lest mye feilinformasjon og skadelige råd om autisme. Rart at folk ikke leser seg litt opp før dem skriver?

Cassidy Tvillingene tror dessverre at det også bare finnes de som vil krangle og kverulere.:yes::yes: De bryr seg ikke om hva de krangler og kverulerer om.:no::no:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene tror dessverre at det også bare finnes de som vil krangle og kverulere.:yes::yes: De bryr seg ikke om hva de krangler og kverulerer om.:no::no:

Kan være. 
 

Det er derfor jeg ikke er åpen om autismediagnosen utenom forum, fordi man møter på så mye fordommer.
 

Tøft nok å ha vansker knyttet til autisme, så da trenger jeg ikke å måtte beskytte meg ute der jeg er mest sannsynlig overstimulert. 🥴

Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (9 minutter siden):

Kan være. 
 

Det er derfor jeg ikke er åpen om autismediagnosen utenom forum, fordi man møter på så mye fordommer.
 

Tøft nok å ha vansker knyttet til autisme, så da trenger jeg ikke å måtte beskytte meg ute der jeg er mest sannsynlig overstimulert. 🥴

Cassidy Tvillingene får lyst til å gi deg en visuell klem fra hver tvilling.🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene får lyst til å gi deg en visuell klem fra hver tvilling.🥰🥰

Det går heldigvis fint nå. 😊Isolerer meg selv og føler meg trygg(hørtes ikke bra ut egt.)😂

Skulle så gjerne ha skriv mye mer om autisme, men mye av det vil kunne gjøre meg utestengt.🙃 Det er nok derfor det ikke er lett å gi et realistisk bilde av å leve med autisme 😌

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...