Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar Cassidy Tvillingene svarer Yeah Yeah.🤣🤣🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar Cassidy Tvillingene Digger Yeah Yeah.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
Heyheyhey Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar https://www.vg.no/nyheter/i/MoKg6B/nordmann-vant-1-35-milliarder-kroner-i-eurojackpot Vinneren går rett inn på Kapitals liste over Norges rikeste: «Bare» 356 nordmenn har en formue på mer enn 1,3 milliarder kroner. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en fin natt, det er visst bare oss som er våkne. Og mesteparten av dere andre sover nå.😉😉 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar (endret) Valoen og jeg ønsker alle en god onsdag 🍀🐶🥰 Spesiellt til @Maskinfører og kattene hans 😊😻😻🐶🥰 Endret 17. januar av Trippelure 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en fin onsdag.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Trippelure skrev (2 timer siden): Valoen og jeg ønsker alle en god onsdag 🍀🐶🥰 Spesiellt til @Maskinfører og kattene hans 😊😻😻🐶🥰 Støttes, og veri gudd mårning til deg og voffen 🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en fin onsdag.🥰🥰 N-4K0 skrev (57 minutter siden): Støttes, og veri gudd mårning til deg og voffen 🥰 Tusen❤️takk 😃 håper alle har en fin dag i dag 🍀🐶🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Her snødde det natt til i går, det lå vel en 15cm eller så på bilen min. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar N-4K0 skrev (28 minutter siden): Her snødde det natt til i går, det lå vel en 15cm eller så på bilen min. Det er jo ingenting! Her har det snødd det dobbelte og vel så det 🤪😂 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Trippelure skrev (2 minutter siden): Det er jo ingenting! Her har det snødd det dobbelte og vel så det 🤪😂 Jeg sa ikke at det var mye, bare at det har snødd og det er ikke ofte vi får 10+cm snø her heller. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar N-4K0 skrev (5 minutter siden): Jeg sa ikke at det var mye, bare at det har snødd og det er ikke ofte vi får 10+cm snø her heller. Det er fortsatt ingenting i forhold til det det har snødd og fortsatt snør hos meg 🤪 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Trippelure skrev (2 minutter siden): Det er fortsatt ingenting i forhold til det det har snødd og fortsatt snør hos meg 🤪 Javel, Queen of Snow Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar (endret) N-4K0 skrev (10 minutter siden): Javel, Queen of Snow Ikke akkurat... 🤣🤣🤣 Endret 17. januar av Trippelure Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Trippelure skrev (13 minutter siden): Ikke akkurat... 🤣🤣🤣 Det virker som du liker, etv. elsker snø uansett, men det gjør ikke jeg, jeg hadde gjerne gitt deg våre 15cm i tillegg til det dere har der du er hvis du ville ha dem Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Jeg kan ikke huske sist vi hadde disse mengdene som vi fikk da snøen virkelig begynte å lave ned for noen uker siden og i natt kom det mer. Fyttikatta! 😠 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Sviskepott skrev (2 minutter siden): Jeg kan ikke huske sist vi hadde disse mengdene som vi fikk da snøen virkelig begynte å lave ned for noen uker siden og i natt kom det mer. Fyttikatta! 😠 ❤️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar https://americansongwriter.com/3-classic-rock-songs-that-were-not-sung-by-the-lead-singer/ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Jeg likte at KIZZ hadde drakter og masker. Til og med låtene var magisk bedre med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå