Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden):

Cassidy Tvillingene Digger Katten Findus, så det er nok derfor vi liker deg så godt også.🥰🥰😍😍🤩🤩😻😻

Det er derfor jeg liker forumet. Her kan jeg være meg selv uten å måtte maksere meg og jeg blir ikke dømt negativt for det.😉

Jeg er både saklig og tøysete. ❤️

99999999.jpg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (4 minutter siden):

Kreativ og sprø kan jeg bli på godt og vondt. :p

 

Kassettspiller skrev (Akkurat nå):

Det er derfor jeg liker forumet. Her kan jeg være meg selv uten å måtte maksere meg og jeg blir ikke dømt negativt for det.😉

Jeg er både saklig og tøysete. ❤️

99999999.jpg

Cassidy Tvillingene synes at du har en herlig humor, og vi synes at det er så fint å prate med deg. Du er morsom, og du er også ærlig noe vi setter veldig stor pris på, og så er du veldig klok. og du har masse kunnskap om viktige og interessante temaer.♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

 

Cassidy Tvillingene synes at du har en herlig humor, og vi synes at det er så fint å prate med deg. Du er morsom, og du er også ærlig noe vi setter veldig stor pris på, og så er du veldig klok. og du har masse kunnskap om viktige og interessante temaer.♥️♥️

Takk, det samme!

Jeg liker å diskutere og snakke om viktige temaer, men jeg opplever ofte at folk blir veldig fort sure. Det er greit å være uenige, men det hjelper ikke når folk ikke prøver å være saklige.😉

Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (7 minutter siden):

Takk, det samme!

Jeg liker å diskutere og snakke om viktige temaer, men jeg opplever ofte at folk blir veldig fort sure. Det er greit å være uenige, men det hjelper ikke når folk ikke prøver å være saklige.😉

Cassidy Tvillingene vet hvordan det er, enkelte mennesker tåler rett og slett ikke at man er uenige med dem.:no::no: Sånn er det både på forumer og i The Real Life.:yes::yes:

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden):

Cassidy Tvillingene vet hvordan det er, enkelte mennesker tåler rett og slett ikke at man er uenige med dem.:no::no: Sånn er det både på forumer og i The Real Life.:yes::yes:

Ja og det er trist.

KG er full av folk som må bruke hersketekniker for å få frem poenget sitt. Har også sett personangrep på andre og det irriterer meg mest.

Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (1 minutt siden):

Ja og det er trist.

KG er full av folk som må bruke hersketekniker for å få frem poenget sitt. Har også sett personangrep på andre og det irriterer meg mest.

Cassidy Tvillingene er så enige med deg vi synes også at det er sykt irriterende med sånne brukere. Vi synes at AB er de verste på KG. Og vi synes at det er skikkelig feigt å gjemme seg bak AB når en skal spre eder og galle.:yes::yes:

Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (57 minutter siden):

Du har hostet opp blod og det er viktig å ta det på alvor, selv om du nå føler deg bedre.

Ville ringt for å fått en vurdering. Det kan være ufarlig, men det kan også være noe som du ikke legger mye merke til nå.

Ja vi får se 😀

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er så enige med deg vi synes også at det er sykt irriterende med sånne brukere. Vi synes at AB er de verste på KG. Og vi synes at det er skikkelig feigt å gjemme seg bak AB når en skal spre eder og galle.:yes::yes:

Ja, men det er nok derfor KG har mye hets.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...