Maskinfører Skrevet søndag kl 22:16 Forfatter Del Skrevet søndag kl 22:16 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 timer siden): Vi ønsker deg en fin og god søndag.♥️♥️ Vi ønsker dere også en fin og god søndag ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 22:54 Del Skrevet søndag kl 22:54 Maskinfører skrev (38 minutter siden): Vi ønsker dere også en fin og god søndag ❤️ ❤️ Tusen Takk, vi tenker kjempemasse på deg.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet mandag kl 01:17 Forfatter Del Skrevet mandag kl 01:17 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Tusen Takk, vi tenker kjempemasse på deg.♥️♥️ Bare koselig selv takk vi tenker kjempemasse på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 01:56 Del Skrevet mandag kl 01:56 Maskinfører skrev (38 minutter siden): Bare koselig selv takk vi tenker kjempemasse på dere også ❤️ ❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet mandag kl 02:28 Forfatter Del Skrevet mandag kl 02:28 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (31 minutter siden): Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 02:32 Del Skrevet mandag kl 02:32 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet mandag kl 03:00 Forfatter Del Skrevet mandag kl 03:00 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (28 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet mandag kl 04:20 Del Skrevet mandag kl 04:20 God morgen finingene mine! ☕🌺💗✨ 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet mandag kl 04:23 Del Skrevet mandag kl 04:23 @Maskinfører morsomt å se at du fremdeles er våken og svarer litt i tråder. Får du sovet noe før jobb da?😴 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 04:23 Del Skrevet mandag kl 04:23 Maskinfører skrev (1 time siden): ❤️❤️ Kassettspiller skrev (2 minutter siden): God morgen finingene mine! ☕🌺💗✨ Vi ønsker dere en fin og god mandagsmorgen.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet mandag kl 04:26 Del Skrevet mandag kl 04:26 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi ønsker dere en fin og god mandagsmorgen.♥️♥️ Så at det var meldt litt sol i Bergen. Håper dere får kost dere da 😉 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet mandag kl 04:27 Forfatter Del Skrevet mandag kl 04:27 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god mandagsmorgen.♥️♥️ Vi ønsker dere også en fin og god mandagsmorgen ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet mandag kl 04:28 Forfatter Del Skrevet mandag kl 04:28 Kassettspiller skrev (4 minutter siden): @Maskinfører morsomt å se at du fremdeles er våken og svarer litt i tråder. Får du sovet noe før jobb da?😴 Ja det er morsomt 😀 alltid artig og svare i trådene der du deltar @Kassettspiller 😀 nei jeg har ikke sove på 20 dager men det går 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet mandag kl 04:31 Del Skrevet mandag kl 04:31 (endret) Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det er morsomt 😀 alltid artig og svare i trådene der du deltar @Kassettspiller 😀 nei jeg har ikke sove på 20 dager men det går 😀 Ta fri fra jobben og gå til legen Men koselig å seg de i trådene jeg svarer på, for da får jeg sett profilbildet ditt🐱 Endret mandag kl 04:31 av Kassettspiller 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 04:32 Del Skrevet mandag kl 04:32 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Vi ønsker dere også en fin og god mandagsmorgen ❤️❤️ Tusen Takk, vi håper at du får en fin dag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 04:33 Del Skrevet mandag kl 04:33 Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Så at det var meldt litt sol i Bergen. Håper dere får kost dere da 😉 Vi vet at det er meldt både sol og regn her i Bergen i dag. 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet mandag kl 04:34 Forfatter Del Skrevet mandag kl 04:34 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Tusen Takk, vi håper at du får en fin dag.♥️♥️ Bare koselig selv takk håper dere får en fin mandag også ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet mandag kl 04:36 Forfatter Del Skrevet mandag kl 04:36 Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Ta fri fra jobben og gå til legen Men koselig å seg de i trådene jeg svarer på, for da får jeg sett profilbildet ditt🐱 Neida trenger ikke gå til legen han har uansett ikke ledig time før april 😀 det har noe med Tuss og gjøre tippe jeg har ikke sovet siden han gikk bort ☹️☹️😻😻 ja jeg trives jo i de trådene også hehe det profilbilde er fint 😻😻 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet mandag kl 04:38 Del Skrevet mandag kl 04:38 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Neida trenger ikke gå til legen han har uansett ikke ledig time før april 😀 det har noe med Tuss og gjøre tippe jeg har ikke sovet siden han gikk bort ☹️☹️😻😻 ja jeg trives jo i de trådene også hehe det profilbilde er fint 😻😻 20 dager uten/svært lite søvn... Tror du kan ringe legekontoret når den akkurat åpner og be om legetime på dagen😊 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 04:42 Del Skrevet mandag kl 04:42 Maskinfører skrev (6 minutter siden): Bare koselig selv takk håper dere får en fin mandag også ❤️ ❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå