Maskinfører Skrevet 14 timer siden Forfatter Del Skrevet 14 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ Ja våre også ❤️ ❤️ tror jeg skal prøve og skifte ladeporten nå snakkes senere ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Maskinfører skrev (16 minutter siden): Ja våre også ❤️ ❤️ tror jeg skal prøve og skifte ladeporten nå snakkes senere ❤️❤️ OK, vi forstår. Vi snakkes senere.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13 timer siden Forfatter Del Skrevet 13 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (41 minutter siden): OK, vi forstår. Vi snakkes senere.👨🦰👩🦰👍👍 Ja 👍👍 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13 timer siden Forfatter Del Skrevet 13 timer siden Sånn da er ladeporten bytta Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Maskinfører skrev (15 minutter siden): Sånn da er ladeporten bytta Maskinfører skrev (15 minutter siden): Ja 👍👍 Det varmer hjertene våre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12 timer siden Forfatter Del Skrevet 12 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Det varmer hjertene våre.♥️♥️ Ja oss også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja oss også ❤️❤️ Det gleder oss å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12 timer siden Forfatter Del Skrevet 12 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Det gleder oss å høre.♥️♥️ Oss også ♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Maskinfører skrev (2 minutter siden): Oss også ♥️♥️ Det varmer oss å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12 timer siden Forfatter Del Skrevet 12 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det varmer oss å høre.♥️♥️ Oss også ♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11 timer siden Forfatter Del Skrevet 11 timer siden Sånn da har jeg skifta ladeport og det var noe dritt ☹️ koblet til ladekabel og intet skjedde så fant jeg ladekabel nr 2 og da ladet mobilen alt i alt er jeg fornøyd med reparasjonen 😀😀😀👍👍👍 Dette er den gamle 👍👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Maskinfører skrev (5 minutter siden): Sånn da har jeg skifta ladeport og det var noe dritt ☹️ koblet til ladekabel og intet skjedde så fant jeg ladekabel nr 2 og da ladet mobilen alt i alt er jeg fornøyd med reparasjonen 😀😀😀👍👍👍 Dette er den gamle 👍👍👍 👨🦰👩🦰👍👍 Maskinfører skrev (1 time siden): Oss også ♥️♥️ Vi tenker kjempemasse på deg.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden MR SPEED skrev (34 minutter siden): 27 liks nå ❤️❤️❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11 timer siden Forfatter Del Skrevet 11 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Vi tenker kjempemasse på deg.♥️♥️ Vi tenker masse på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Maskinfører skrev (8 minutter siden): Vi tenker masse på dere også ❤️ ❤️ Det setter vi stor pris på å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11 timer siden Forfatter Del Skrevet 11 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Det setter vi stor pris på å høre.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11 timer siden Forfatter Del Skrevet 11 timer siden 😻😻https://nordsjoidedesign.no/nyheter/katter-og-mental-helse-en-studie-avslorer-en-sammenheng-med-schizofreni/ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Maskinfører skrev (5 minutter siden): 😻😻https://nordsjoidedesign.no/nyheter/katter-og-mental-helse-en-studie-avslorer-en-sammenheng-med-schizofreni/ 😻😻 Maskinfører skrev (7 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10 timer siden Forfatter Del Skrevet 10 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): 😻😻 ♥️♥️ 😻😻♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå