Maskinfører Skrevet i går, 21:02 Forfatter Del Skrevet i går, 21:02 Se her @MR SPEED pakka mi er kommet fram 😀👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet i går, 21:03 Forfatter Del Skrevet i går, 21:03 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Bare koselig selv takk vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet i går, 21:04 Forfatter Del Skrevet i går, 21:04 Kassettspiller skrev (1 time siden): Jeg er ikke fra frelsesarmeen Jeg er FRA MEG SELV! 100% noe jeg kunne sagt✨😂 Hehe ja sant så sant 😊✨ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 21:05 Del Skrevet i går, 21:05 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Se her @MR SPEED pakka mi er kommet fram 😀👍 👨🦰👩🦰👍👍 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Bare koselig selv takk vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet i går, 21:10 Forfatter Del Skrevet i går, 21:10 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 21:16 Del Skrevet i går, 21:16 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Det er vi glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet i går, 21:19 Forfatter Del Skrevet i går, 21:19 Var godt pakket inn 😊 får skifte den en dag da 😊 pleier som regel og gå til helvette når man fortere seg 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet i går, 21:20 Forfatter Del Skrevet i går, 21:20 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Det er vi glade for å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 21:27 Del Skrevet i går, 21:27 Maskinfører skrev (7 minutter siden): Var godt pakket inn 😊 får skifte den en dag da 😊 pleier som regel og gå til helvette når man fortere seg 👨🦰👩🦰👍👍 Maskinfører skrev (7 minutter siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Det liker vi å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet i går, 21:41 Forfatter Del Skrevet i går, 21:41 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Det liker vi å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 21:50 Del Skrevet i går, 21:50 Maskinfører skrev (8 minutter siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Vi sender våre varmetanker og våre varmeklemmer til deg.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23 timer siden Forfatter Del Skrevet 23 timer siden Ble sendt som brev den da så ankommer boksen til kjørecomputeren på Fredag 😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23 timer siden Forfatter Del Skrevet 23 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (32 minutter siden): Vi sender våre varmetanker og våre varmeklemmer til deg.♥️♥️ Vi sender varmetanker og varmeklemmer til dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23 timer siden Forfatter Del Skrevet 23 timer siden MR SPEED skrev (9 timer siden): THE A TEAM BRA SERIE https://no.m.wikipedia.org/wiki/The_A-Team Bra serie det 😊👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden Maskinfører skrev (1 time siden): Se her @MR SPEED pakka mi er kommet fram 😀👍 Er slapp deluxs kan ta feil hypokonder da….. måtte på meny i dag null cola😵💫😵💫var mareritt der så slapp der å handle… kom bortig en dansk en 😵💫 det hjelper med meta Quest å lego brick tales håper jeg blir bedre i morgen en i dag tipper være slappheten ble mye være i dag….. er litt bedre skrive litt legger meg ned hyll👎 gøy nei😢 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden Maskinfører skrev (1 minutt siden): Bra serie det 😊👍👍 Er på youtube 👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23 timer siden Forfatter Del Skrevet 23 timer siden MR SPEED skrev (5 minutter siden): Er på youtube 👍👍 Ja 👍👍 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23 timer siden Forfatter Del Skrevet 23 timer siden MR SPEED skrev (6 minutter siden): Er slapp deluxs kan ta feil hypokonder da….. måtte på meny i dag null cola😵💫😵💫var mareritt der så slapp der å handle… kom bortig en dansk en 😵💫 det hjelper med meta Quest å lego brick tales håper jeg blir bedre i morgen en i dag tipper være slappheten ble mye være i dag….. er litt bedre skrive litt legger meg ned hyll👎 gøy nei😢 Null cola ja ☹️ ja får håpe du blir bedre snart ja du får legge deg ned litt Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden Maskinfører skrev (35 minutter siden): Ble sendt som brev den da så ankommer boksen til kjørecomputeren på Fredag 😊 👨🦰👩🦰👍👍 Maskinfører skrev (35 minutter siden): Vi sender varmetanker og varmeklemmer til dere også ❤️ ❤️ Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden MR SPEED skrev (34 minutter siden): Er slapp deluxs kan ta feil hypokonder da….. måtte på meny i dag null cola😵💫😵💫var mareritt der så slapp der å handle… kom bortig en dansk en 😵💫 det hjelper med meta Quest å lego brick tales håper jeg blir bedre i morgen en i dag tipper være slappheten ble mye være i dag….. er litt bedre skrive litt legger meg ned hyll👎 gøy nei😢 Vi tenker på deg.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå