Maskinfører Skrevet i går, 04:14 Forfatter Del Skrevet i går, 04:14 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Tusen Takk, vi sender tanker og klemmer til deg.♥️♥️ Bare koselig vi sender varme klemmer og varme tanker til dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 04:22 Del Skrevet i går, 04:22 Maskinfører skrev (7 minutter siden): Bare koselig vi sender varme klemmer og varme tanker til dere også ❤️ ❤️ Tusen Takk, nå ble vi varme og glade i hjertene våre.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet i går, 04:27 Forfatter Del Skrevet i går, 04:27 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Tusen Takk, nå ble vi varme og glade i hjertene våre.♥️♥️ Bare koselig samme her ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 04:33 Del Skrevet i går, 04:33 Maskinfører skrev (6 minutter siden): Bare koselig samme her ❤️ ❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet i går, 04:34 Forfatter Del Skrevet i går, 04:34 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): ♥️♥️ ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet i går, 05:04 Del Skrevet i går, 05:04 Maskinfører skrev (4 timer siden): Nå har jeg vært alene i 11 dager og og det er ikke en ulyd i huset stille og rolig jeg har gruet meg fælt til denne tiden ♥️♥️♥️ @Tussi 🥰🤎❣️💔 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet i går, 05:10 Forfatter Del Skrevet i går, 05:10 Tussi skrev (5 minutter siden): 🥰🤎❣️💔 🥰😻🤎♥️💔 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet i går, 08:45 Del Skrevet i går, 08:45 Ble feil med det katter sorry @Maskinfører logger av nå må 3 steder nå på morgen 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet i går, 09:50 Forfatter Del Skrevet i går, 09:50 MR SPEED skrev (1 time siden): Ble feil med det katter sorry @Maskinfører logger av nå må 3 steder nå på morgen Det går bra 😻 okay vi snakkes ha en fin dag 😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet i går, 11:36 Del Skrevet i går, 11:36 Multi verktøy fra H@@@@@e mareritt å finne trur jeg har det nå 😵💫😵💫😵💫👎👎 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 12:41 Del Skrevet i går, 12:41 MR SPEED skrev (1 time siden): Multi verktøy fra H@@@@@e mareritt å finne trur jeg har det nå 😵💫😵💫😵💫👎👎 Maskinfører skrev (2 timer siden): Det går bra 😻 okay vi snakkes ha en fin dag 😊😊 MR SPEED skrev (3 timer siden): Ble feil med det katter sorry @Maskinfører logger av nå må 3 steder nå på morgen Maskinfører skrev (7 timer siden): 🥰😻🤎♥️💔 Maskinfører skrev (7 timer siden): 🥰😻🤎♥️💔 Maskinfører skrev (8 timer siden): ❤️❤️ Vi ønsker dere en fin og god fredag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
SVK2 Skrevet i går, 13:38 Del Skrevet i går, 13:38 Ønsker dere en god helg og håper det snart blir bedre for deg @Maskinfører. ❤️ 1 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden God helg @Maskinfører og til dere andre! 🌺✨ 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden God helg til alle sammen her 🙂 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22 timer siden Forfatter Del Skrevet 22 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Vi ønsker dere en fin og god fredag.♥️♥️ Vi ønsker dere en fin og god fredag også ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22 timer siden Forfatter Del Skrevet 22 timer siden (endret) SVK2 skrev (1 time siden): Ønsker dere en god helg og håper det snart blir bedre for deg @Maskinfører. ❤️ Ønsker deg også god helg @SVK2 tja blir nok ikke bedre enn til sommeren med ny pus i hus ❤️ 😻😻😻 Endret 22 timer siden av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22 timer siden Forfatter Del Skrevet 22 timer siden Kassettspiller skrev (1 time siden): God helg @Maskinfører og til dere andre! 🌺✨ God helg @Kassettspiller 🌺✨ 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22 timer siden Forfatter Del Skrevet 22 timer siden Delvis skrev (36 minutter siden): God helg til alle sammen her 🙂 God helg @Delvis 😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22 timer siden Forfatter Del Skrevet 22 timer siden (endret) Æsj det var noe dritt City Bil Tønsberg er konkurs ☹️☹️ og jeg som venter på ny spylerdyse derfra ☹️☹️ Endret 22 timer siden av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden Maskinfører skrev (1 minutt siden): Æsj det var noe dritt City Bil Tønsberg er konkurs ☹️☹️ og jeg som venter på ny spylerdyse derfra ☹️☹️ Hva med den siden du nevnte har de den spylerdyse din ??? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå