Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 20:05 Del Skrevet mandag kl 20:05 SVK2 skrev (10 minutter siden): Håper det går bedre med deg nå @Maskinfører ❤️ Vi håper at du også har en fin og god mandagskveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet mandag kl 20:15 Forfatter Del Skrevet mandag kl 20:15 Sånn da har jeg fått løsnet skjermen på Mobilen min da er det bare og Bestille ny ladeport hos Fruugo 😉 Lenke til kommentar
SVK2 Skrevet mandag kl 20:53 Del Skrevet mandag kl 20:53 47 minutes ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said: Vi håper at du også har en fin og god mandagskveld.♥️♥️ Takk og i like måte! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 21:02 Del Skrevet mandag kl 21:02 SVK2 skrev (8 minutter siden): Takk og i like måte! Tusen Takk, vi har en fin og god mandagskveld og vi er glade for å høre at du har det samme.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet mandag kl 21:39 Del Skrevet mandag kl 21:39 Hvis dét stemmer blir det helt vil 2026 2027 ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 21:41 Del Skrevet mandag kl 21:41 MR SPEED skrev (1 minutt siden): Hvis dét stemmer blir det helt vil 2026 2027 ❤️❤️ Vi sier den teknologien den teknologien.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet mandag kl 22:17 Del Skrevet mandag kl 22:17 Maskinfører skrev (1 time siden): Sånn da har jeg fått løsnet skjermen på Mobilen min da er det bare og Bestille ny ladeport hos Fruugo 😉 Styr unna fruugo svindel styr unna ikke kjøpe spandere på selv norsk nett butikk du 😢😢ble lurt der ikke gjør dume ting @Maskinfører 😊😊 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet mandag kl 22:18 Forfatter Del Skrevet mandag kl 22:18 MR SPEED skrev (Akkurat nå): Styr unna fruugo svindel styr unna ikke kjøpe spandere på selv norsk nett butikk du 😢😢ble lurt der ikke gjør dume ting @Maskinfører 😊😊 Har handlet masse der sånn jeg gått bra det 😊 de er de eneste som selger Ladeport til mobilen min 😊😊 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet mandag kl 22:20 Del Skrevet mandag kl 22:20 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Har handlet masse der sånn jeg gått bra det 😊 de er de eneste som selger Ladeport til mobilen min 😊😊 Ok 🥰🥰gjør som du vil….. du bestemmer 👍👍 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet mandag kl 22:25 Forfatter Del Skrevet mandag kl 22:25 MR SPEED skrev (4 minutter siden): Ok 🥰🥰gjør som du vil….. du bestemmer 👍👍 Har gått bra det 🥰🥰 er bare dem som selger Ladeport til Ulefone Armor 12 👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet mandag kl 22:26 Forfatter Del Skrevet mandag kl 22:26 https://www.fruugonorge.com/radio-dvd-middle-stereo-frame-panel-for-mitsubishi-pajero-sport-l200/p-330343562-728959513?language=en 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet mandag kl 22:27 Forfatter Del Skrevet mandag kl 22:27 https://www.fruugonorge.com/charging-port-board-for-ulefone-power-armor-12/p-257168285-559537565?language=en 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet mandag kl 22:34 Del Skrevet mandag kl 22:34 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Har gått bra det 🥰🥰 er bare dem som selger Ladeport til Ulefone Armor 12 👍👍 Har blitt lurt en gang husker ikke navn kjøpte food prosessor en liten en fikk den ALDRI. da så jeg reagerte på det jeg så å tenkte Nei sett litt er ikke fruugo sorry husker navnet nå😵💫 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet mandag kl 22:42 Forfatter Del Skrevet mandag kl 22:42 MR SPEED skrev (6 minutter siden): Har blitt lurt en gang husker ikke navn kjøpte food prosessor en liten en fikk den ALDRI. da så jeg reagerte på det jeg så å tenkte Nei sett litt er ikke fruugo sorry husker navnet nå😵💫 Uff så dumt da ☹️☹️ nei kjøper fra samme fyren hver gang 😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet mandag kl 22:43 Del Skrevet mandag kl 22:43 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Uff så dumt da ☹️☹️ nei kjøper fra samme fyren hver gang 😊 Ok det gledet meg 😁😁 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet mandag kl 22:45 Forfatter Del Skrevet mandag kl 22:45 MR SPEED skrev (1 minutt siden): Ok det gledet meg 😁😁 Ja 😊😊 han selgeren jeg la ut lenke til er trygg 😊😊🥳🥳 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet mandag kl 22:50 Del Skrevet mandag kl 22:50 Kan ikke se de norton liker ikke de bildene……de er oxo for store ok da 😁😁 leger meg good natt @Maskinfører 👍👍 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet mandag kl 22:51 Forfatter Del Skrevet mandag kl 22:51 MR SPEED skrev (Akkurat nå): Kan ikke se de norton liker ikke de bildene……de er oxo for store ok da 😁😁 leger meg good natt @Maskinfører 👍👍 Nei kanskje ikke men de er for store ja natta 😊😊👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 23:43 Del Skrevet mandag kl 23:43 Vi håper at dere alle sammen har en fin og god kveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 01:51 Del Skrevet tirsdag kl 01:51 Maskinfører skrev (3 timer siden): Ja 😊😊 han selgeren jeg la ut lenke til er trygg 😊😊🥳🥳 Fikk sett nå slo av vnp i norton fruugo er sikkert mistenkt lig side da for norton 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå