Maskinfører Skrevet 13. februar Forfatter Del Skrevet 13. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar MR SPEED skrev (1 minutt siden): Re9 Vi synes at det virker som et kult spill.🎮🎮😎😎🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
SVK2 Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar 47 minutes ago, Maskinfører said: Nei det går ikke så bra 😭 er stille og rolig ❤️ 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. februar Forfatter Del Skrevet 13. februar SVK2 skrev (13 minutter siden): ❤️ ❤️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. februar Forfatter Del Skrevet 13. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden): Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Det gjør vi også ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (21 minutter siden): Vi synes at det virker som et kult spill.🎮🎮😎😎🥰🥰 Vet ikke ennå da CC Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Maskinfører skrev (2 minutter siden): Det gjør vi også ❤️ ❤️ Har du steam Trykk her da du 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. februar Forfatter Del Skrevet 13. februar MR SPEED skrev (Akkurat nå): Har du steam Trykk her da du Ja skal det 😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Maskinfører skrev (3 minutter siden): Det gjør vi også ❤️ ❤️ Vi synes at det er viktig å tenke på våre venner.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar MR SPEED skrev (3 minutter siden): Vet ikke ennå da CC OK, men vi håper at du forteller oss om spillet, når du har spilt det.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): OK, men vi håper at du forteller oss om spillet, når du har spilt det.😊😊☺️☺️ Hvis jeg tåler det da CC HVIS DET ER SKREKK SPILL DA JA Resident 1 JA for vanskelig nå 😢sikte selv Resident evil 2 orginalen JA JA ❤️❤️men borte nå det aller beste spilet i serien da 👍👍 Resident Evil 3 nemesis orginalen JA JA JA ❤️❤️❤️smn👍 Resident evil 4 originale selv remake ok mye mange spill 3d får 4 dagers angst i et da 😢😢😢 vr får en dags angst RG 406v null angst 😁 er bærbart sett på bærbar 10.000.kr for steam DYR deluks da men trur den hjelper ikke angst steam biblioteket mitt der spill 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar MR SPEED skrev (2 minutter siden): Hvis jeg tåler det da CC HVIS DET ER SKREKK SPILL DA JA Resident 1 JA for vanskelig nå 😢sikte selv Resident evil 2 orginalen JA JA ❤️❤️men borte nå det aller beste spilet i serien da 👍👍 Resident Evil 3 nemesis orginalen JA JA JA ❤️❤️❤️smn👍 Resident evil 4 originale selv remake ok mye mange spill 3d får 4 dagers angst i et da 😢😢😢 vr får en dags angst RG 406v null angst 😁 er bærbart sett på bærbar 10.000.kr for steam DYR deluks da men trur den hjelper ikke angst steam biblioteket mitt der spill OK, vi forstår. du må ikke slite deg helt ut der. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): OK, vi forstår. du må ikke slite deg helt ut der. Har allt det er utslitt allt 😢 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar MR SPEED skrev (1 minutt siden): Har allt det er utslitt allt 😢 Uff Uff, vi sender tanker og klemmer til deg.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Uff Uff, vi sender tanker og klemmer til deg.♥️♥️ Hvil dere vite grunnen Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar MR SPEED skrev (7 minutter siden): Hvil dere vite grunnen Ja fortell oss er du snill.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Ja fortell oss er du snill.😊😊☺️☺️ Ok da fant ut kjøleskapet måtte tømmes jeg kjøpte litt mye på oda å meny glemt det vs orket ikke gå ut der nå tømte kasta 4 poser med mat noe gått ut noe ikke gått ut sliten ja neste dag vask gikk ned vaska utslitt videre være måtte bort kjøpe smertestillende ryggen hyl nå vile til mandag kose meg med dere 2 å forum dere 2 IKKE TENK KOFFERT NÅ kose med jill i resident evil 3 nemesis orginalen fra 2000 siste spillet til ps2 da det var over bra grafikk da nå 😢😀❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar MR SPEED skrev (11 minutter siden): Ok da fant ut kjøleskapet måtte tømmes jeg kjøpte litt mye på oda å meny glemt det vs orket ikke gå ut der nå tømte kasta 4 poser med mat noe gått ut noe ikke gått ut sliten ja neste dag vask gikk ned vaska utslitt videre være måtte bort kjøpe smertestillende ryggen hyl nå vile til mandag kose meg med dere 2 å forum dere 2 IKKE TENK KOFFERT NÅ kose med jill i resident evil 3 nemesis orginalen fra 2000 siste spillet til ps2 da det var over bra grafikk da nå 😢😀❤️ Vi forstår at det har vært en litt stressende dag for deg i dag. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (21 minutter siden): Vi forstår at det har vært en litt stressende dag for deg i dag. Hjelper med nøtter cola Resident evil 3 nemesis å snop och smertestillende da ja takk da 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå