Maskinfører Skrevet 13. februar Forfatter Del Skrevet 13. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Maskinfører skrev (4 timer siden): ❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. februar Forfatter Del Skrevet 13. februar MR SPEED skrev (59 minutter siden): ❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar @Maskinfører i løpet av to døgn har jeg vasket i 22 timer 😩🧹🧼🪟 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. februar Forfatter Del Skrevet 13. februar Kassettspiller skrev (1 minutt siden): @Maskinfører i løpet av to døgn har jeg vasket i 22 timer 😩🧹🧼🪟 Det vakke verst 😊😻🧹🧼 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. februar Forfatter Del Skrevet 13. februar Nuss til Tuss 😻 3 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Maskinfører skrev (33 minutter siden): Det vakke verst 😊😻🧹🧼 Rent og pent Maskinfører skrev (19 minutter siden): Nuss til Tuss 😻 Ja ❤️ 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. februar Forfatter Del Skrevet 13. februar Kassettspiller skrev (19 minutter siden): Rent og pent Ja ❤️ Jaa Nuss til Tuss 😻 😻 ❤️❤️ 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Alle som handeler Internett styr unna den nettbutikken TEMU NEI NEI NEI ikke kjøpe 😢😢😢😢😢der da giftige materialer der da styr unna de nett butikken hvis du hører meg blir jeg glad da 😁😁❤️❤️👍👍😀😀 1 Lenke til kommentar
SVK2 Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Hvordan går det med deg @Maskinfører? 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Halo 1234 ikke halo 5 👍👎dessverre da Halo ❤️❤️❤️❤️ husk da de kalte master chief for demon 👍👍👍 han var en nådeløs djevel sorry jesus 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. februar Forfatter Del Skrevet 13. februar (endret) Sånn da var Tuss levert til Kremering hvil i fred lille venn 🕯️🕯️🕯️❤️❤️❤️😻😻😻 Endret 13. februar av Maskinfører 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. februar Forfatter Del Skrevet 13. februar SVK2 skrev (1 time siden): Hvordan går det med deg @Maskinfører? Nei det går ikke så bra 😭 er stille og rolig 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar @Maskinfører selv jeg ikke skriver noe sier noe om det du vet tenker jeg mye på deg vennen ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. februar Forfatter Del Skrevet 13. februar MR SPEED skrev (1 minutt siden): @Maskinfører selv jeg ikke skriver noe sier noe om det du vet tenker jeg mye på deg vennen ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Tusen takk @MR SPEED det varmer ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. februar Forfatter Del Skrevet 13. februar Her har vi tatt vare på litt av Pelsen til Tuss og Værhårene 😻😻😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Maskinfører skrev (26 minutter siden): Tusen takk @MR SPEED det varmer ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ MR SPEED skrev (28 minutter siden): @Maskinfører selv jeg ikke skriver noe sier noe om det du vet tenker jeg mye på deg vennen ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Maskinfører skrev (33 minutter siden): Nei det går ikke så bra 😭 er stille og rolig Maskinfører skrev (35 minutter siden): Sånn da var Tuss levert til Kremering hvil i fred lille venn 🕯️🕯️🕯️❤️❤️❤️😻😻😻 MR SPEED skrev (1 time siden): Halo 1234 ikke halo 5 👍👎dessverre da Halo ❤️❤️❤️❤️ husk da de kalte master chief for demon 👍👍👍 han var en nådeløs djevel sorry jesus SVK2 skrev (2 timer siden): Hvordan går det med deg @Maskinfører? MR SPEED skrev (4 timer siden): Alle som handeler Internett styr unna den nettbutikken TEMU NEI NEI NEI ikke kjøpe 😢😢😢😢😢der da giftige materialer der da styr unna de nett butikken hvis du hører meg blir jeg glad da 😁😁❤️❤️👍👍😀😀 MR SPEED skrev (4 timer siden): Alle som handeler Internett styr unna den nettbutikken TEMU NEI NEI NEI ikke kjøpe 😢😢😢😢😢der da giftige materialer der da styr unna de nett butikken hvis du hører meg blir jeg glad da 😁😁❤️❤️👍👍😀😀 Maskinfører skrev (6 timer siden): Jaa Nuss til Tuss 😻 😻 ❤️❤️ Kassettspiller skrev (7 timer siden): Rent og pent Ja ❤️ Maskinfører skrev (7 timer siden): Nuss til Tuss 😻 Maskinfører skrev (7 timer siden): Det vakke verst 😊😻🧹🧼 Kassettspiller skrev (7 timer siden): @Maskinfører i løpet av to døgn har jeg vasket i 22 timer 😩🧹🧼🪟 Maskinfører skrev (8 timer siden): ❤️❤️❤️❤️ MR SPEED skrev (9 timer siden): ❤️❤️❤️❤️ Maskinfører skrev (14 timer siden): ❤️❤️ Vi ønsker dere en fin og god torsdagskveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. februar Forfatter Del Skrevet 13. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi ønsker dere en fin og god torsdagskveld.♥️♥️ Fin torsdagskveld til dere også ❤️ ❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Maskinfører skrev (Akkurat nå): Fin torsdagskveld til dere også ❤️ ❤️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå