Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Maskinfører skrev (1 time siden): Hei jeg vil komme med en kunngjøring min kjære samboer og gode venn Tuss gikk bort i kveld klokken 17:40 og jeg kommer til å savne deg vennen min jeg elsker deg ❤️❤️❤️😻😻😻🕯️🕯️🕯️🕯️ Vi kondolerer, vi sender våre varmetanker og våre varmeklemmer til deg Tuss.😻😻♥️♥️🕯️🕯️🌹🌹 1 Lenke til kommentar
SVK2 Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar 1 hour ago, Maskinfører said: Hei jeg vil komme med en kunngjøring min kjære samboer og gode venn Tuss gikk bort i kveld klokken 17:40 og jeg kommer til å savne deg vennen min jeg elsker deg ❤️❤️❤️😻😻😻🕯️🕯️🕯️🕯️ Kondolerer. Håper det går bra med deg. ❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Vi sender våre tanker og klemmer til @Maskinfører i dag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. februar Forfatter Del Skrevet 11. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): Vi sender våre tanker og klemmer til @Maskinfører i dag.♥️♥️ Takk ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. februar Forfatter Del Skrevet 11. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (34 minutter siden): Vi kondolerer, vi sender våre varmetanker og våre varmeklemmer til deg Tuss.😻😻♥️♥️🕯️🕯️🌹🌹 Tusen takk 😻😻❤️❤️🕯️🕯️🌹🌹🌹 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. februar Forfatter Del Skrevet 11. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (36 minutter siden): Tusen Takk, vi sender våretanker og våreklemmer til deg.♥️♥️ Takk ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. februar Forfatter Del Skrevet 11. februar SVK2 skrev (23 minutter siden): Kondolerer. Håper det går bra med deg. ❤️ Takk ❤️ nei det er trist ❤️🕯️🕯️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. februar Forfatter Del Skrevet 11. februar @Tussi @Kassettspiller 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Maskinfører skrev (Akkurat nå): Takk ❤️❤️ Vi synes at dette var en trist nyhet, stakkars Tuss.😭😭😢😢😿😿 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Tusen takk 😻😻❤️❤️🕯️🕯️🌹🌹🌹 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Takk ❤️❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar (endret) Maskinfører skrev (2 minutter siden): @Tussi @Kassettspiller Endret 11. februar av Tussi 1 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Ånei @Maskinfører jeg så det ikke før nå... kondolerer så ufattelig trist 😰😰😰😰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. februar Forfatter Del Skrevet 11. februar 🌹🌹🌹❤️❤️❤️😻😻😀🕯️🕯️🕯️ 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. februar Forfatter Del Skrevet 11. februar Tussi skrev (1 minutt siden): Tussi sier hallo og god natt 😇 Tuss er død 🙁🙁 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Maskinfører skrev (Akkurat nå): 🌹🌹🌹❤️❤️❤️😻😻😀🕯️🕯️🕯️ En virtuell klem fra meg, stakkars,.Men så godt han har hatt det hos deg 🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Maskinfører skrev (Akkurat nå): 🌹🌹🌹❤️❤️❤️😻😻😀🕯️🕯️🕯️ Vi tenker på deg vår gode venn.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. februar Forfatter Del Skrevet 11. februar Tussi skrev (1 minutt siden): Ånei @Maskinfører jeg så det ikke før nå... kondolerer så ufattelig trist 😰😰😰😰 Ja det er det 🌹🌹🌹🌹🕯️🕯️🕯️❤️❤️❤️😻😻😻 kreft i øret 🙁😭😭😭😭 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. februar Forfatter Del Skrevet 11. februar Tussi skrev (Akkurat nå): En virtuell klem fra meg, stakkars,.Men så godt han har hatt det hos deg 🥰 Ja han har hatt det veldig godt 🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. februar Forfatter Del Skrevet 11. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi tenker på deg vår gode venn.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. februar Forfatter Del Skrevet 11. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Vi synes at dette var en trist nyhet, stakkars Tuss.😭😭😢😢😿😿 ♥️♥️ ❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Han var en vakker pus og hadde det godt hos deg.... Men trist at det ble sånn nå... noen ganger må man bare gjøre det som er best for dem... 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå