Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar MR SPEED skrev (28 minutter siden): Good natt @Maskinfører jeg må sove nå trøtt ❤️❤️ Vi ønsker deg en Godnatt SPEEDY.🥱🥱😴😴💤💤🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Kassettspiller skrev (21 minutter siden): Er du helt bra nå? Vi håper at du har en fin og god kveld.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar (endret) Yeah fikk den nå ACDC RULLS Youtube ga meg den nå Endret 3. februar av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar MR SPEED skrev (10 minutter siden): Yeah fikk den nå ACDC RULLS Youtube ga meg den nå Vi Gratulerer deg SPEEDY.♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. februar Forfatter Del Skrevet 4. februar (endret) Kassettspiller skrev (2 timer siden): Er du helt bra nå? Tror det 😀 Jaktkameraten min er en ihuga kristen og har visst nok bedt for meg 😀 har sett masse av det på Unsolved Mysteries også 🤗 det begynte og gi seg på Lørdag Endret 4. februar av Maskinfører 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. februar Forfatter Del Skrevet 4. februar MR SPEED skrev (2 timer siden): Good natt @Maskinfører jeg må sove nå trøtt ❤️❤️ God natt @MR SPEED sov godt ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. februar Forfatter Del Skrevet 4. februar Sånn da må mobilen lades 🤗🤗🤗🤗🤗😋😋😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Maskinfører skrev (7 minutter siden): Sånn da må mobilen lades 🤗🤗🤗🤗🤗😋😋😋 Vi forstår, det er viktig å lade mobilene.📱📱🔋🔋👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. februar Forfatter Del Skrevet 4. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Vi forstår, det er viktig å lade mobilene.📱📱🔋🔋👨🦰👩🦰👍👍 Ja må det 🤗🤗 1 Lenke til kommentar
SVK2 Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar (endret) 11 hours ago, Maskinfører said: @SVK2 og @Kassettspiller det blir ikke noe lege på meg da jeg er kurert 😀 Så bra! Takk for at du sa ifra. Har vært bekymret for deg. Endret 4. februar av SVK2 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar @Maskinfører Du som har katt les er du snill 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Maskinfører skrev (8 timer siden): Ja må det 🤗🤗 MR SPEED skrev (30 minutter siden): @Maskinfører Du som har katt les er du snill SVK2 skrev (4 timer siden): Så bra! Takk for at du sa ifra. Har vært bekymret for deg. Vi ønsker dere en fin og god tirsdag.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi ønsker dere en fin og god tirsdag.🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi ønsker dere en fin og god tirsdag.🥰🥰 Tusen hjertelig takk 😁😁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar MR SPEED skrev (1 minutt siden): MR SPEED skrev (Akkurat nå): Tusen hjertelig takk 😁😁 Vi synes at den i videoen er kul.😎😎🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Vi synes at den i videoen er kul.😎😎🥰🥰 Får vel plage dere 2 ❤️❤️mens dere er på👍👍virker deres internett nå ang høst sorry der 😁😁 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar MR SPEED skrev (17 minutter siden): Fiffig 👍🙂 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar @Maskinfører Bestemmer du hjemme eller bestemmer katten hjemme trykk så skjønner 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. februar Forfatter Del Skrevet 4. februar MR SPEED skrev (6 minutter siden): @Maskinfører Bestemmer du hjemme eller bestemmer katten hjemme trykk så skjønner Katten bestemmer 😻😻☺️☺️☺️☺️☺️🤗🤗🤗 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. februar Forfatter Del Skrevet 4. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Vi ønsker dere en fin og god tirsdag.🥰🥰 Ønsker dere også en fin og god tirsdag 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå