Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 21:46 Del Skrevet onsdag kl 21:46 MR SPEED skrev (7 minutter siden): Enig faen sorry jesus mugga jeg kjøpte gikk igjen på beinet sabla vont Vi håper at det går bedre nå.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 21:47 Del Skrevet onsdag kl 21:47 Delvis skrev (1 minutt siden): Det er et viktig poeng, helt enig Det synes vi også.👨🦰👩🦰👍👍 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet onsdag kl 22:49 Del Skrevet onsdag kl 22:49 (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Wee love you you party every day rock and roll ❤️❤️😁😁👍👍🥰🥰😍😍 Endret onsdag kl 22:49 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 22:52 Del Skrevet onsdag kl 22:52 MR SPEED skrev (2 minutter siden): Wee love you you party every day rock and roll ❤️❤️😁😁👍👍🥰🥰😍😍 Vi Elsker også Rock N Roll.🤘🤘🤘🤘👨🎤👩🎤♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet onsdag kl 22:59 Del Skrevet onsdag kl 22:59 (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): Vi Elsker også Rock N Roll.🤘🤘🤘🤘👨🎤👩🎤♥️♥️ Elsker bare en sang siste aller siste slutt da for kiss ROCK AND ROLL ALL NITE PARTY EVERY DAY 12/2/23 bedre lyd svaret er ja 😁😁😁der gjør kiss jevla bra sorry jesus jobb med siste sangen de spiller by by kiss 😁😁😁😁 Endret onsdag kl 23:09 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 23:11 Del Skrevet onsdag kl 23:11 MR SPEED skrev (11 minutter siden): Elsker bare en sang siste aller siste slutt da for kiss ROCK AND ROLL ALL NITE PARTY EVERY DAY 12/2/23 bedre lyd svaret er ja 😁😁😁der gjør kiss jevla bra sorry jesus jobb med siste sangen de spiller by by kiss 😁😁😁😁 Vi Digger KISS.😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet onsdag kl 23:59 Del Skrevet onsdag kl 23:59 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Vi håper at det går bedre nå.♥️♥️ Ja bare de røkningene 😵💫😢👎👎 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 00:07 Del Skrevet i går, 00:07 MR SPEED skrev (7 minutter siden): Ja bare de røkningene 😵💫😢👎👎 OK, vi forstår. Vi håper at det roer seg snart. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet i går, 06:25 Del Skrevet i går, 06:25 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): OK, vi forstår. Vi håper at det roer seg snart. Åååååååå bilde bes beste til nå 😁😁🥰🥰😍😍😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 08:27 Del Skrevet i går, 08:27 MR SPEED skrev (2 timer siden): Åååååååå bilde bes beste til nå 😁😁🥰🥰😍😍😊😊 Vi Elsker det Beatlesbildet der.♥️♥️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden https://people.com/harris-dickinson-rumored-john-lennon-casting-beatles-biopics-8782431 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden MR SPEED skrev (8 timer siden): https://people.com/harris-dickinson-rumored-john-lennon-casting-beatles-biopics-8782431 Vi synes at dette er bra Beatlesinfo.♥️♥️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13 timer siden Forfatter Del Skrevet 13 timer siden Pga sykdom så er ikke mobilregning betalt så Abbonementet er sperret betalte Faktura den 23.01 og fremdeles den 30 Januar er ikke mobilabonnement åpnet så de har frist til i morgen med å åpne det om ikke det er åpnet innen i morgen klokken 17:00 så går jeg innom Power og velger ny operatør jeg er ikke ved god helse men jeg lever Mvh Maskinfører er på nettet i butikken 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Maskinfører skrev (5 minutter siden): Pga sykdom så er ikke mobilregning betalt så Abbonementet er sperret betalte Faktura den 23.01 og fremdeles den 30 Januar er ikke mobilabonnement åpnet så de har frist til i morgen med å åpne det om ikke det er åpnet innen i morgen klokken 17:00 så går jeg innom Power og velger ny operatør jeg er ikke ved god helse men jeg lever Mvh Maskinfører er på nettet i butikken Vi er glade for å høre at du har det bra, vi tenker på deg og på Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13 timer siden Forfatter Del Skrevet 13 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi er glade for å høre at du har det bra, vi tenker på deg og på Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ Jeg må kontakte dem for å få åpnet Abbonementet men det er jo stengt så får ikke ringt så blir nytt abonnement i morgen Blir Telia tipper jeg ICE er jeg ferdig med glad i dere også snakkes i morgen evt 🥰🥰😻😻♥️♥️ 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Maskinfører skrev (3 minutter siden): Jeg må kontakte dem for å få åpnet Abbonementet men det er jo stengt så får ikke ringt så blir nytt abonnement i morgen Blir Telia tipper jeg ICE er jeg ferdig med glad i dere også snakkes i morgen evt 🥰🥰😻😻♥️♥️ Tusen Takk, vi er også glade i deg. Og vi er glade for å høre fra deg vår gode venn.♥️♥️ Lenke til kommentar
SVK2 Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden 38 minutes ago, Maskinfører said: Pga sykdom så er ikke mobilregning betalt så Abbonementet er sperret betalte Faktura den 23.01 og fremdeles den 30 Januar er ikke mobilabonnement åpnet så de har frist til i morgen med å åpne det om ikke det er åpnet innen i morgen klokken 17:00 så går jeg innom Power og velger ny operatør jeg er ikke ved god helse men jeg lever Mvh Maskinfører er på nettet i butikken Flott å se deg igjen. Ønsker deg god bedring! 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden (endret) Toppbå see deg @Maskinfører i morgen først oda tidelig da etter på elkjøpe da i morgen kose meg leger det i spoiler da 😁 å 8 store flasker cola er litt erting Spoiler Husk jeg har en ødelagt micro om da 😢 Endret 12 timer siden av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden MR SPEED skrev (4 minutter siden): Toppbå see deg @Maskinfører i morgen først oda tidelig fa etter på elkjøpe nå i morgen kose leger det i spoiler da 😁 å 8 store flasker cola er litt erting Skjul innhold Husk jeg har en ødelagt micro om da 😢 Vi sier Nam Nam.😋😋 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Maskinfører skrev (2 timer siden): Jeg må kontakte dem for å få åpnet Abbonementet men det er jo stengt så får ikke ringt så blir nytt abonnement i morgen Blir Telia tipper jeg ICE er jeg ferdig med glad i dere også snakkes i morgen evt 🥰🥰😻😻♥️♥️ Har Telia internett og har vært fornøyd med det 🙂 Lykke til og god bedring @Maskinfører 👍 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå