Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Nå vet jeg hvorfor jeg har vært så tungpustet at jeg nesten har stått på hode i sofan til tider  kjørte  innom Apotek 1 på vei hjem fra jobb og kjøpte 2 flasker Tussin Hostesaft Lakrissmak så kjøpte jeg med en pakke Zyrtec også og tok en pille etter en stund så ga tungpusten seg så jeg tror jeg er allergisk 😀 hverken kols eller astma som jeg har trodd 😀

Endret av Maskinfører
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2 hours ago, Maskinfører said:

Nå vet jeg hvorfor jeg har vært så tungpustet at jeg nesten har stått på hode i sofan til tider  kjørte  innom Apotek 1 på vei hjem fra jobb og kjøpte 2 flasker Tussin Hostesaft Lakrissmak så kjøpte jeg med en pakke Zyrtec også og tok en pille etter en stund så ga tungpusten seg så jeg tror jeg er allergisk 😀 hverken kols eller astma som jeg har trodd 😀

Hva er du allergisk mot? Men bra du ble bedre!

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Delvis skrev (9 timer siden):

Dette var utrolig fint. fantastskt tiltak 😻👍
God morgen alle på en mandag. En ny uke med blanke ark står foran oss 🙂

Delvis skrev (9 timer siden):

Den er veldig fin stemningen her inne ❤️

Maskinfører skrev (8 timer siden):

Ja det var jo det 😻😻😻 god morgen og nye uke 😀😀😀

Vi ønsker dere en fin og god mandagskveld.♥️♥️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (3 timer siden):

SVK2 skrev (47 minutter siden):

Hva er du allergisk mot? Men bra du ble bedre!

SVK2 skrev (46 minutter siden):

Hvor ble det av Peanut?  Ser hun har slettet brukeren sin. Jeg håpte på å få se bilder fra turen til Singapore. 

Vi ønsker dere en fin og god mandag.♥️♥️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (3 timer siden):

Vi er glade for at du er bedre nå.♥️♥️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said:

Bare Hyggelig, og vi kan fortelle at Peanut heter Daffy på Diskusjon. Hvis du skal opprette en bruker der for å hilse på henne. Vi heter Tvillingene Bro og Sis på Diskutopia.:yes::yes:

Takk!

Lenke til kommentar
6 minutes ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said:

Vi synes at det er trist at hun forlot Diskusjon, for vi kommer til å savne henne her. Og vi savner henne på KG.:yes::yes:

Samme her. Jeg hadde som sagt lyst til å se nye bilder fra reisene hennes. På diskutopia kan man vel ikke poste bilder?

Lenke til kommentar
SVK2 skrev (8 minutter siden):

Samme her. Jeg hadde som sagt lyst til å se nye bilder fra reisene hennes. På diskutopia kan man vel ikke poste bilder?

Vi sender bilder til Entern på Diskutopia på PM, og han sender til oss. Men vi mener at man må ha vært medlem en stund der og ha postet et antall poster før man kan sende bilder der.:yes::yes:

Lenke til kommentar
1 minute ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said:

Vi sender bilder til Entern på Diskutopia på PM, og han sender til oss. Men vi mener at man må ha vært medlem en stund der og ha postet et antall poster før man kan sende bilder der.:yes::yes:

Takk! Håper Peanut lager en reisetråd på Diskutopia om hun ikke lager den her på diskusjon.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...