Maskinfører Skrevet 14. januar Forfatter Del Skrevet 14. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (24 minutter siden): Det varmer oss å høre.♥️♥️ Oss også må sette mobilen til lading 2% snakkes ♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Maskinfører skrev (53 minutter siden): Oss også må sette mobilen til lading 2% snakkes ♥️♥️ Ja vi snakkes.♥️♥️ for det er viktig med ladede mobilbatterier.📱📱🔋🔋 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. januar Forfatter Del Skrevet 15. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 timer siden): Ja vi snakkes.♥️♥️ for det er viktig med ladede mobilbatterier.📱📱🔋🔋 Det er bra ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Maskinfører skrev (26 minutter siden): Det er bra ❤️ ❤️ Tusen Takk, vi ønsker dere en fin og god onsdagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Tuss?🥰 Vi håper at du har en fin og god onsdagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. januar Forfatter Del Skrevet 15. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Tusen Takk, vi ønsker dere en fin og god onsdagskveld.♥️♥️ Godonsdagskveld ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. januar Forfatter Del Skrevet 15. januar Kassettspiller skrev (10 minutter siden): Tuss?🥰 Tuss ? Han sitter og spiser 😻 😻 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Vi håper at du har en fin og god onsdagskveld.♥️♥️ Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tuss ? Han sitter og spiser 😻 😻 Har han stjelt maten din igjen? 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Har han stjelt maten din igjen? 🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Maskinfører skrev (2 minutter siden): Godonsdagskveld ❤️ ❤️ Tusen Takk, vi tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. januar Forfatter Del Skrevet 15. januar Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Har han stjelt maten din igjen? Nei han spiser kjøttmat jeg koser meg med Popcorn 😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. januar Forfatter Del Skrevet 15. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, vi tenker på dere.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. januar Forfatter Del Skrevet 15. januar @Kassettspiller de hadde tilbud på Popcorn på Rema 1000 10,- pr pose angrer på at jeg ikke tok 2 stk etter 5 minutter er jeg halvveis ☹️☹️ 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Maskinfører skrev (2 minutter siden): Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. januar Forfatter Del Skrevet 15. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Det er vi glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. januar Forfatter Del Skrevet 15. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Det er vi glade for å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Maskinfører skrev (22 minutter siden): Nei han spiser kjøttmat jeg koser meg med Popcorn 😻😻 🍿 Maskinfører skrev (20 minutter siden): @Kassettspiller de hadde tilbud på Popcorn på Rema 1000 10,- pr pose angrer på at jeg ikke tok 2 stk etter 5 minutter er jeg halvveis ☹️☹️ Du må kjøpe et lager. 😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Det liker vi å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå