Maskinfører Skrevet 5. januar Forfatter Del Skrevet 5. januar En konfigurasjonsfeil eller serverfeil står det her sånn da er det merkelig at Anonymbruker skrev for 2 minutter siden Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. januar Forfatter Del Skrevet 5. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det gleder oss å høre.♥️♥️ Oss også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. januar Forfatter Del Skrevet 5. januar Takler ikke kulde Av Fant80, Akkurat nå 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. januar Forfatter Del Skrevet 5. januar Din verste gruppeopplevelse i høyere utdanning (7) AnonymBruker Akkurat nå Beklager, det oppsto et problem Noe gikk galt. Prøv igjen. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Maskinfører skrev (2 minutter siden): Oss også ❤️❤️ Vi tenker masse på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. januar Forfatter Del Skrevet 5. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi tenker masse på dere.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Maskinfører skrev (Akkurat nå): Vi tenker på dere også ❤️❤️ Det setter vi stor pris på å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. januar Forfatter Del Skrevet 5. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det setter vi stor pris på å høre.♥️♥️ vi også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Maskinfører skrev (Akkurat nå): vi også ❤️❤️ Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xCi4gw Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Da er jeg inne på Diskutopia og ^^, Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. januar Forfatter Del Skrevet 6. januar Slettet-xCi4gw skrev (31 minutter siden): Da er jeg inne på Diskutopia og ^^, Det er bra 😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar (endret) Slettet-xCi4gw skrev (5 timer siden): Da er jeg inne på Diskutopia og ^^, Maskinfører skrev (4 timer siden): Det er bra 😀 Vi ønsker dere en godmandag.♥️♥️ Og vi ønsker deg velkommen på Diskutopia @Peanut🥰🥰 Endret 6. januar av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
SVK2 Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar 13 hours ago, SVK2 said: Nå om vinteren prøver jeg alltid å sette av god tid om jeg skal noe. Det er så ofte forsinkelser i trafikken når det er snø og is. Tok bussen i dag og det var store forsinkelser. Så glad jeg satte av god tid. 1 Lenke til kommentar
SVK2 Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar 5 hours ago, Slettet-xCi4gw said: Da er jeg inne på Diskutopia og ^^, Er det en ny versjon av hva som tidligere het vgd.no? Jeg synes de ligner. 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. januar Forfatter Del Skrevet 6. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Vi ønsker dere en godmandag.♥️♥️ Og vi ønsker deg velkommen på Diskutopia @Peanut🥰🥰 Godmandag ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. januar Forfatter Del Skrevet 6. januar (endret) Off faen og det snør ☹️☹️☹️❄️❄️❄️ kjørecomputer,n sier -2 grader blir vel snart til regn/sludd Endret 6. januar av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Maskinfører skrev (1 time siden): Off faen og det snør ☹️☹️☹️❄️❄️❄️ kjørecomputer,n sier -2 grader blir vel snart til regn/sludd Maskinfører skrev (3 timer siden): Godmandag ❤️ ❤️ SVK2 skrev (8 timer siden): Tok bussen i dag og det var store forsinkelser. Så glad jeg satte av god tid. Vi ønsker dere en godmandagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar SVK2 skrev (8 timer siden): Er det en ny versjon av hva som tidligere het vgd.no? Jeg synes de ligner. Vi kan fortelle at Diskutopia er et forum som har blitt startet av tidligere brukere på diskusjonsforumet til VG. Da VG la ned diskusjonsforumet sitt i 2022, da startet noen av de brukerne der Diskutopia i 2023. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. januar Forfatter Del Skrevet 6. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (38 minutter siden): Vi ønsker dere en godmandagskveld.♥️♥️ Godmandagskveld ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Maskinfører skrev (2 minutter siden): Godmandagskveld ❤️ ❤️ Tusen Takk, vi tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå