Maskinfører Skrevet 12. desember Forfatter Del Skrevet 12. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Vi sender våre tanker og klemmer til dere.♥️♥️ Vi sender til dere også ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. desember Del Skrevet 12. desember Maskinfører skrev (3 timer siden): Vi sender til dere også ❤️ ❤️ Tusen Takk, vi ønsker dere en godtorsdagsmorgen.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. desember Forfatter Del Skrevet 12. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Tusen Takk, vi ønsker dere en godtorsdagsmorgen.♥️♥️ Vi ønsker dere også en godtorsdagsmorgen ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. desember Del Skrevet 12. desember Maskinfører skrev (4 timer siden): Vi ønsker dere også en godtorsdagsmorgen ❤️ ❤️ Tusen Takk, vi ønsker dere en godtorsdagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Peanut Skrevet 12. desember Del Skrevet 12. desember Kjøpte meg en bambus steamer for ville teste ut noen steamed buns og det gikk kjempebra og de var digge som fy ^^, Har noen av dere spist sånt? 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. desember Del Skrevet 12. desember Peanut skrev (1 minutt siden): Kjøpte meg en bambus steamer for ville teste ut noen steamed buns og det gikk kjempebra og de var digge som fy ^^, Har noen av dere spist sånt? Vi har smakt det en gang, og det var skikkelig digg.😋😋 og vi ønsker deg en godtorsdagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Peanut Skrevet 12. desember Del Skrevet 12. desember 31 minutes ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said: Vi har smakt det en gang, og det var skikkelig digg.😋😋 og vi ønsker deg en godtorsdagskveld.♥️♥️ Tusen takk og i lige måde ^^, 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. desember Forfatter Del Skrevet 12. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (49 minutter siden): Tusen Takk, vi ønsker dere en godtorsdagskveld.♥️♥️ Godtorsdagskveld ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. desember Del Skrevet 12. desember Peanut skrev (Akkurat nå): Tusen takk og i lige måde ^^, Vi håper at du har en fin kveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. desember Del Skrevet 12. desember Maskinfører skrev (1 minutt siden): Godtorsdagskveld ❤️ ❤️ Tusen Takk, vi tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. desember Forfatter Del Skrevet 12. desember (endret) Var og tente lys på grava til pappa i kveld litt bortenfor syns jeg at jeg så en svart katt men den løste seg opp 🌹🌹❤️❤️🕯️🕯️ Endret 12. desember av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. desember Forfatter Del Skrevet 12. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Tusen Takk, vi tenker på dere.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. desember Del Skrevet 12. desember Maskinfører skrev (20 minutter siden): Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. desember Del Skrevet 12. desember Maskinfører skrev (24 minutter siden): Var og tente lys på grava til pappa i kveld litt bortenfor syns jeg at jeg så en svart katt men den løste seg opp 🌹🌹❤️❤️🕯️🕯️ Kassettspiller skrev (8 minutter siden): 🩷 Vi håper at dere har en fintorsdagskveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. desember Forfatter Del Skrevet 13. desember Off uff gruer meg til Bisettelse idag ☹️ masse folk ☹️☹️🕯️🕯️🕯️🌹🌹🌹 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. desember Forfatter Del Skrevet 13. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Vi håper at dere har en fintorsdagskveld.♥️♥️ Vi håper dere får en finfredag ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. desember Forfatter Del Skrevet 13. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. desember Forfatter Del Skrevet 13. desember Kassettspiller skrev (3 timer siden): 🩷 💗 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. desember Del Skrevet 13. desember Maskinfører skrev (17 minutter siden): Off uff gruer meg til Bisettelse idag ☹️ masse folk ☹️☹️🕯️🕯️🕯️🌹🌹🌹 ♥️♥️🌹🌹 Maskinfører skrev (17 minutter siden): Vi håper dere får en finfredag ❤️❤️ Maskinfører skrev (16 minutter siden): 💗 Maskinfører skrev (17 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Vi sender våretanker og våreklemmer til dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå