Maskinfører Skrevet 30. november Forfatter Del Skrevet 30. november Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Ja, ser at du til tider skriver mye der. Selv synes jeg at det forumet er full av gretne folk. Ja det er masse gretne folk der sånn ☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. november Forfatter Del Skrevet 30. november Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Det betyr at du ikke er i nok fysisk aktivitet daglig. Det kan nok gjøre vondt i noen dager. Jeg har jo ikke jakta siden 2014 så også var det masse oppover i dette terrenget jeg var usikker på om jeg klarte og gå til bilen heldigvis var det bare nedover 😉 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. november Forfatter Del Skrevet 30. november I går lærte jeg åssen kols kjennes ut Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. november Del Skrevet 30. november Kassettspiller skrev (1 time siden): Trodde vi lagde pannekaker?? 😻😻 Kassettspiller skrev (1 time siden): Gratulerer til de rare folka @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )!🎀 Nå har dere ca. 63 og 59 år igjen. Tusen Takk, det varmer at du husker bursdagen vår.🎂🎂🥳🥳♥️♥️ Maskinfører skrev (1 time siden): Ja dere må jo det ❤️❤️ 😻😻🥰🥰♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. november Forfatter Del Skrevet 30. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): 😻😻 Tusen Takk, det varmer at du husker bursdagen vår.🎂🎂🥳🥳♥️♥️ 😻😻🥰🥰♥️♥️ 😻😻🥰🥰❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. november Del Skrevet 30. november Gratulerer masse med dagen @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ❤️❤️🎂🎂🙂 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. november Del Skrevet 30. november Delvis skrev (1 time siden): Gratulerer masse med dagen @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ❤️❤️🎂🎂🙂 Tusen Takk, vår gode venn @Delvis nå ble vi varme og glade i hjertene våre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. november Forfatter Del Skrevet 30. november Jaggu våkna klokken 12:30 idag 😉 også knaka det i beinet da er man på bedringens vei 😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. november Del Skrevet 30. november Delvis skrev (7 timer siden): Gratulerer masse med dagen @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ❤️❤️🎂🎂🙂 Maskinfører skrev (5 timer siden): Jaggu våkna klokken 12:30 idag 😉 også knaka det i beinet da er man på bedringens vei 😀 Vi ønsker dere en godlørdagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. desember Forfatter Del Skrevet 1. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Vi ønsker dere en godlørdagskveld.♥️♥️ Godlørdagsnatt ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. desember Del Skrevet 1. desember Maskinfører skrev (16 minutter siden): Godlørdagsnatt ❤️❤️ Tusen Takk, vi tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. desember Forfatter Del Skrevet 1. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Tusen Takk, vi tenker på dere.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. desember Del Skrevet 1. desember Maskinfører skrev (7 minutter siden): Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. desember Forfatter Del Skrevet 1. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (39 minutter siden): Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. desember Del Skrevet 1. desember Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Det er vi glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. desember Forfatter Del Skrevet 1. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (49 minutter siden): Det er vi glade for å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. desember Del Skrevet 1. desember Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Det liker vi å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. desember Forfatter Del Skrevet 1. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Det liker vi å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 1. desember Del Skrevet 1. desember Første søndag i advent er her. Jeg bare konstaterer det. Gjør ikke noe med saken. Har noen pyntet eller lignende? Har Maskinføreren satt opp ei stjerne eller pyntet for firbente? Jeg har en rar nisse med lue ned i øynene, men har ikke funnet den frem ennå. Vi får se det an. Godmorgen uansett. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. desember Del Skrevet 1. desember Maskinfører skrev (5 timer siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Sviskepott skrev (4 timer siden): Første søndag i advent er her. Jeg bare konstaterer det. Gjør ikke noe med saken. Har noen pyntet eller lignende? Har Maskinføreren satt opp ei stjerne eller pyntet for firbente? Jeg har en rar nisse med lue ned i øynene, men har ikke funnet den frem ennå. Vi får se det an. Godmorgen uansett. Vi ønsker dere en god1.søndag i advent.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå