Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. november Del Skrevet 29. november Maskinfører skrev (53 minutter siden): Får spise grillpølser med andakt og følelse idag da 🌭🌭 🌭🌭😋😋 Maskinfører skrev (54 minutter siden): Det er bra ❤️ ❤️ Det blir vi glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. november Del Skrevet 29. november Skjelvgråt skrev (52 minutter siden): Hvordan går det med folk her da? Det går bra med oss, og vi håper at du også har det bra.😊😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. november Forfatter Del Skrevet 29. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): 🌭🌭😋😋 Det blir vi glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. november Forfatter Del Skrevet 29. november Skjelvgråt skrev (1 time siden): Hvordan går det med folk her da? Joda det ruslær og går enn der ? ☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. november Del Skrevet 29. november Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja jeg også ❤️ ❤️ Det synes vi at er fint og bra.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. november Forfatter Del Skrevet 29. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (30 minutter siden): Det synes vi at er fint og bra.♥️♥️ Ja det er det ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. november Del Skrevet 29. november Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja det er det ❤️❤️ Vi tenker masse på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 29. november Del Skrevet 29. november Jeg ruslær ikke. Jeg sitter helt stille. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. november Del Skrevet 29. november Sviskepott skrev (17 minutter siden): Jeg ruslær ikke. Jeg sitter helt stille. Vi ønsker deg en godgrytidligfredagsmorgen.😊😊🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. november Forfatter Del Skrevet 29. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (28 minutter siden): Vi tenker masse på dere.♥️♥️ Vi tenker masse på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. november Del Skrevet 29. november Maskinfører skrev (4 minutter siden): Vi tenker masse på dere også ❤️ ❤️ Det varmer hjertene våre å høre at våre venner tenker på oss.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. november Forfatter Del Skrevet 29. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden): Det varmer hjertene våre å høre at våre venner tenker på oss.♥️♥️ Ja samme her ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. november Del Skrevet 29. november Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja samme her ❤️ ❤️ Det blir vi glade i hjertene våre av å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. november Forfatter Del Skrevet 29. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Det blir vi glade i hjertene våre av å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. november Del Skrevet 29. november Maskinfører skrev (5 timer siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Vi ønsker dere en godfredag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. november Forfatter Del Skrevet 29. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Vi ønsker dere en godfredag.♥️♥️ Godfredag tilbake ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. november Forfatter Del Skrevet 29. november Var koselig på jakt i skogen idag ble ingen fangst men fikk prøvd Haglene ☺️ så vondt har jeg aldri hatt før terrenget var bare oppoverbakke hjerteslag på 155 også så vondt jeg har i lyskepartiet skjønner nå at jeg ikke har jakta på 8-9 år 😉 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. november Forfatter Del Skrevet 29. november Falcon 20/70 år gammel 50 år i år ☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. november Del Skrevet 29. november Maskinfører skrev (1 time siden): Falcon 20/70 år gammel 50 år i år ☺️ Maskinfører skrev (1 time siden): Var koselig på jakt i skogen idag ble ingen fangst men fikk prøvd Haglene ☺️ så vondt har jeg aldri hatt før terrenget var bare oppoverbakke hjerteslag på 155 også så vondt jeg har i lyskepartiet skjønner nå at jeg ikke har jakta på 8-9 år 😉 👨🦰👩🦰👍👍 Maskinfører skrev (4 timer siden): Godfredag tilbake ❤️❤️ Tusen Takk, vi ønsker dere en godfredagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. november Forfatter Del Skrevet 29. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Tusen Takk, vi ønsker dere en godfredagskveld.♥️♥️ 👍👍 Vi ønsker dere godfredag tilbake ❤️❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå