Tussi Skrevet 28. november Del Skrevet 28. november Maskinfører skrev (8 minutter siden): Skal kjøpe en slik og ta meg en tur i Kirken på søndag samle inn Kollekt 😀 eller hva sier dere ? @Kassettspiller @Tussi og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ? 😀 Fin måte å samle inn penger på der 🤣 1 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 28. november Del Skrevet 28. november leticia skrev (40 minutter siden): Kikker innom her en tur i kveld også 🙂 Står fremdeles dårlig til her. Men smertestillende har omsider begynt å fungere heldigvis. Håper dere får en god natt 🥰 Hyggelig at du er innom tråden, du må ha god bedring 🥰❤️ 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. november Del Skrevet 28. november Tussi skrev (5 minutter siden): Fin måte å samle inn penger på der 🤣 Ja det tenker vi også.🤣🤣👍👍 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. november Forfatter Del Skrevet 28. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Vi sender våre tanker og klemmer til dere.♥️♥️ Vi sender tilbake ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. november Forfatter Del Skrevet 28. november Tussi skrev (6 minutter siden): Fin måte å samle inn penger på der 🤣 Ja det er det de brukte sånn når jeg var på gudstjeneste en gang 😀 💰 💰 1 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 28. november Del Skrevet 28. november Jeg satte alarmen min på 04, men våkna visst nå, skal til Gran Canaria idag. Jeg gleder meg sånn 😅 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. november Del Skrevet 28. november Maskinfører skrev (8 minutter siden): Vi sender tilbake ❤️ ❤️ Det varmer oss å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. november Forfatter Del Skrevet 29. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Det varmer oss å høre.♥️♥️ Ja oss også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. november Del Skrevet 29. november Maskinfører skrev (10 minutter siden): Ja oss også ❤️ ❤️ Det gleder oss å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. november Forfatter Del Skrevet 29. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden): Det gleder oss å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. november Del Skrevet 29. november Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Det setter vi stor pris på å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 29. november Del Skrevet 29. november Tussi skrev (58 minutter siden): Hyggelig at du er innom tråden, du må ha god bedring 🥰❤️ Takk Tussi 🥰 2 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 29. november Del Skrevet 29. november Tussi skrev (50 minutter siden): Jeg satte alarmen min på 04, men våkna visst nå, skal til Gran Canaria idag. Jeg gleder meg sånn 😅 Ha en god tur. Kos deg masse 🏖 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 29. november Del Skrevet 29. november leticia skrev (2 minutter siden): Ha en god tur. Kos deg masse 🏖 Tusen takk. Det skal jeg 🫠🙃😀 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. november Del Skrevet 29. november Tussi skrev (58 minutter siden): Jeg satte alarmen min på 04, men våkna visst nå, skal til Gran Canaria idag. Jeg gleder meg sånn 😅 Vi ønsker deg en god tur og en fin ferie @Tussi😊😊🏖️🏖️🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 29. november Del Skrevet 29. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi ønsker deg en god tur og en fin ferie @Tussi😊😊🏖️🏖️🥰🥰 Tusen takk 😉🙃🫠 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. november Del Skrevet 29. november Tussi skrev (1 minutt siden): Tusen takk 😉🙃🫠 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. november Forfatter Del Skrevet 29. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden): Det setter vi stor pris på å høre.♥️♥️ Det er bra ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. november Forfatter Del Skrevet 29. november Får spise grillpølser med andakt og følelse idag da 🌭🌭 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. november Del Skrevet 29. november Hvordan går det med folk her da? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå