leticia Skrevet 28. november Del Skrevet 28. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): ♥️♥️ Vi drikker heller ikke alkohol.😊😊 Nei, ikke alle som drikker alkohol. Jeg syns det rett og slett smaker vondt. Sånn er det med den saken 😄 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. november Del Skrevet 28. november leticia skrev (2 minutter siden): Nei, ikke alle som drikker alkohol. Jeg syns det rett og slett smaker vondt. Sånn er det med den saken 😄 Vi er helt enige med deg der, vi klarer heller ikke smaken av alkohol.😊😊 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 28. november Del Skrevet 28. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Vi er helt enige med deg der, vi klarer heller ikke smaken av alkohol.😊😊 Greier ikke lukta engang 😜 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. november Del Skrevet 28. november leticia skrev (Akkurat nå): Greier ikke lukta engang 😜 Ikke vi heller.😜😜🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. november Forfatter Del Skrevet 28. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Det varmer å høre.♥️♥️ Ja gjør det ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. november Forfatter Del Skrevet 28. november leticia skrev (1 time siden): Drikker ikke alkohol, og har allerede tatt 2 paralgin, så det hadde vært en dårlig kombo å blande med alkohol uansett. Men takk for tipset 🙂 Ånei ☹️ min avdøde kjære far sa alltid at Cognac døyver smerte 😉dårlig kombo ja ine årsak 😉 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. november Del Skrevet 28. november Maskinfører skrev (12 minutter siden): Ja gjør det ❤️❤️ Vi er glade for at vi fikk litt besøk her inne i tråden nå i natt.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. november Forfatter Del Skrevet 28. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi er glade for at vi fikk litt besøk her inne i tråden nå i natt.🥰🥰 Ja jeg også 🥰 🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. november Del Skrevet 28. november Maskinfører skrev (18 minutter siden): Ja jeg også 🥰 🥰 Vi liker godt å få besøk her inne.😊😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. november Forfatter Del Skrevet 28. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (53 minutter siden): Vi liker godt å få besøk her inne.😊😊 Ja jeg også ☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. november Del Skrevet 28. november Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja jeg også ☺️☺️ Vi er helt enige.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. november Forfatter Del Skrevet 28. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (29 minutter siden): Vi er helt enige.♥️♥️ Det er bra ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. november Forfatter Del Skrevet 28. november Så søte 😻 😻 @Kassettspiller og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. november Del Skrevet 28. november Maskinfører skrev (8 minutter siden): Så søte 😻 😻 @Kassettspiller og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 😻😻 Maskinfører skrev (13 minutter siden): Det er bra ❤️ ❤️ Det synes vi også.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. november Forfatter Del Skrevet 28. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): 😻😻 Det synes vi også.♥️♥️ Ja ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. november Del Skrevet 28. november Maskinfører skrev (13 minutter siden): Ja ❤️❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. november Forfatter Del Skrevet 28. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. november Forfatter Del Skrevet 28. november Den late har djevelen til far Gjerrig og lat det er fandenskap djevelskap det er uhyggelige åndsmakter som du må lære deg å knuse under dine føtter Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. november Del Skrevet 28. november Maskinfører skrev (13 timer siden): ❤️❤️ Vi ønsker dere en godtorsdagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. november Forfatter Del Skrevet 28. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (27 minutter siden): Vi ønsker dere en godtorsdagskveld.♥️♥️ Godtorsdagskveld ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå