Maskinfører Skrevet 7 timer siden Forfatter Del Skrevet 7 timer siden Hei @Potelabb velkommen til Maskinførers digre nye chattetråd føl deg som hjemme 😀 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7 timer siden Forfatter Del Skrevet 7 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi blir alltid så varme og glade i hjertene våre, når våre venner tenker på oss.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7 timer siden Forfatter Del Skrevet 7 timer siden Virker ut som @Kassettspiller gikk og la seg ☹️☹️☹️☹️ 1 Lenke til kommentar
Potelabb Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Maskinfører skrev (4 minutter siden): Hei @Potelabb velkommen til Maskinførers digre nye chattetråd føl deg som hjemme 😀 Takk for hyggelig velkomst 😊 1 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Potelabb skrev (6 minutter siden): Det høres koselig ut 😀 Det blir fullt hus hos oss i jula. Jeg burde planlagt mat jeg også. Men, kjører safe med pinnekjøtt på julaften, kalkun på 1.juledag og restefest andre juledag. Bra jeg nevnte peisen 😅 Så koselig med fult hus da! Vi har restefest allerede 1. juledag. Men så har vi hatt julebord med forskjellige retter på julaften.😅 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7 timer siden Forfatter Del Skrevet 7 timer siden Potelabb skrev (1 minutt siden): Takk for hyggelig velkomst 😊 Bare koselig 😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Det varmer oss å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Maskinfører skrev (5 minutter siden): Virker ut som @Kassettspiller gikk og la seg ☹️☹️☹️☹️ Neida, bare diskuterer på andre tråder.😉 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7 timer siden Forfatter Del Skrevet 7 timer siden Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Neida, bare diskuterer på andre tråder.😉 Åja hehe 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7 timer siden Forfatter Del Skrevet 7 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det varmer oss å høre.♥️♥️ Ja samme her ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja samme her ❤️ ❤️ Det gleder oss å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Potelabb Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Så koselig med fult hus da! Vi har restefest allerede 1. juledag. Men så har vi hatt julebord med forskjellige retter på julaften.😅 Det er kjempe kos. Store juleselskap med barna, foreldre og svigers, og svoger med barn er veldig kjekt. Vi møtes alt for sjeldent i hverdagen. Restefest er digg! ☺️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7 timer siden Forfatter Del Skrevet 7 timer siden Skal vi prøve en sånn en i morgen Tuss ?? 😀😻😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7 timer siden Forfatter Del Skrevet 7 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Det gleder oss å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Maskinfører skrev (Akkurat nå): Skal vi prøve en sånn en i morgen Tuss ?? 😀😻😻 😻😻 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja vi også ❤️ ❤️ Vi kan fortelle at snøen laver ned her i Bergen nå i kveld.🌨️🌨️❄️❄️ 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7 timer siden Forfatter Del Skrevet 7 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): 😻😻 Vi kan fortelle at snøen laver ned her i Bergen nå i kveld.🌨️🌨️❄️❄️ Den gjør det ja ☹️☹️❄️❄️❄️ -10 her sånn neste helg var det varslet 20 grader usikker på kulde/varme 😀😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Maskinfører skrev (10 minutter siden): Åja hehe 😀 Ja, du får også komme og bidra litt haha 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7 timer siden Forfatter Del Skrevet 7 timer siden Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja, du får også komme og bidra litt haha Bidrar så godt jeg kan jeg 😀 der jeg bidrar 😀 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Potelabb skrev (8 minutter siden): Det er kjempe kos. Store juleselskap med barna, foreldre og svigers, og svoger med barn er veldig kjekt. Vi møtes alt for sjeldent i hverdagen. Restefest er digg! ☺️ ❤️ Maskinfører skrev (9 minutter siden): Skal vi prøve en sånn en i morgen Tuss ?? 😀😻😻 Søte Tuss 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7 timer siden Forfatter Del Skrevet 7 timer siden (endret) @Kassettspiller Sorry klarte ikke å holde meg 😳😳😳 så søtt da de Returnerte også pappas Våpenkort 😀😀😀👍👍👍👍 Endret 7 timer siden av Maskinfører Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå