Kassettspiller Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Maskinfører skrev (Akkurat nå): Sånn idag kom det brev fra Bypost Buskerud og det lå visst kort oppi der også kjente jeg på Konvolutten så den åpner vi i morgen er nok fra Våpenkontoret 😀👍 At du klarer å vente. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7 timer siden Forfatter Del Skrevet 7 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Vi tenker også på dere, og vi ønsker dere en finfredagskveld.♥️♥️ Finfredagskveld tilbake ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7 timer siden Forfatter Del Skrevet 7 timer siden Kassettspiller skrev (2 minutter siden): At du klarer å vente. 3 uker da 😋 får akkurat prøvd Haglene før sesongen er over 😋😋😀 åhh jeg er snill og god ass 😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Maskinfører skrev (8 minutter siden): Ja stemmer det 😀 😀 👍👍 Ja det er vi helt enige i.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Maskinfører skrev (5 minutter siden): åhh jeg er snill og god ass 😀 Hva har du gjort? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Maskinfører skrev (8 minutter siden): Finfredagskveld tilbake ❤️ ❤️ Tusen Takk, vi tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7 timer siden Forfatter Del Skrevet 7 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, vi tenker på dere.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7 timer siden Forfatter Del Skrevet 7 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Ja det er vi helt enige i.👨🦰👩🦰👍👍 Det er bra 👍👍 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7 timer siden Forfatter Del Skrevet 7 timer siden Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Hva har du gjort? Aldri gjort no gæli 🤗🤗☺️☺️😀😀😋😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det er bra 👍👍 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7 timer siden Forfatter Del Skrevet 7 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Det er vi glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7 timer siden Forfatter Del Skrevet 7 timer siden Sånn nytt ullundertøy idag også da 😋 sånt skal jo egentlig utenpå en ren kropp men Silje er jo ikke her nå så da går det jo 😋 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7 timer siden Forfatter Del Skrevet 7 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det er vi glade for å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Det liker vi å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7 timer siden Forfatter Del Skrevet 7 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det liker vi å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Potelabb Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Kassettspiller skrev (18 minutter siden): Jeg står mellom å besøke min mor og søsken, eller feire sammen med samboeren. Men å planlegge mat, gaver og sånn er alltid koselig. Takk for at du nevnte peisen, for her var det nesten i ferd med å brenne ut. 😅 Det høres koselig ut 😀 Det blir fullt hus hos oss i jula. Jeg burde planlagt mat jeg også. Men, kjører safe med pinnekjøtt på julaften, kalkun på 1.juledag og restefest andre juledag. Bra jeg nevnte peisen 😅 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja vi også ❤️ ❤️ Vi tenker på deg og på Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7 timer siden Forfatter Del Skrevet 7 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Vi tenker på deg og på Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ Vi tenker på dere også 🥰 🥰 😻 😻 ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Maskinfører skrev (Akkurat nå): Vi tenker på dere også 🥰 🥰 😻 😻 ❤️ ❤️ Vi blir alltid så varme og glade i hjertene våre, når våre venner tenker på oss.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå